296 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op sk1994

Ja op dit moment heb ik idd nergens zin in. Soms ook gewoon niet om te prat ...
Ahh zo herkenbaar! Ik ben 30 juli uitgerekend van ons eerste kindje.

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Pff hebben jullie ookal mensen die vragen: en rommelt het al flink?? Mij we ...
😱 mensen die zichzelf al uitnodigen! Wat erg

3 maanden geleden

Reactie op Roosie93

Ahh zo herkenbaar! Ik ben 30 juli uitgerekend van ons eerste kindje.
Ah heel benieuwd wanneer t komt! Haha

3 maanden geleden

Reactie op Roosie93

😱 mensen die zichzelf al uitnodigen! Wat erg
Jazeker hebben we die🙄 die denken ook meteen dag 1 langs te komen. Ik heb dan gewoon spontaan geen bereik met mijn telefoon😅 we zien het vanzelf wanneer de kleine komt

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Jazeker hebben we die🙄 die denken ook meteen dag 1 langs te komen. Ik heb ...
Ik vind het ook heel lastig wat ik daar dan op moet zeggen.. Mijn schoonfamilie wonen op 1,5 uur rijden en willen iedere dag langskomen en koken. Super lief, maar ik voel me nu al benauwd. Ik wil eerst even aan ons gezinnetje wennen. En ze zijn van harte welkom om heel snel te komen kijken, maar als ze 3 uur in de auto zitten voel ik me ook verplicht ze gelijk een hele middag te laten blijven (en dat dan dus iedere dag…)

3 maanden geleden

Reactie op Roosie93

Ik vind het ook heel lastig wat ik daar dan op moet zeggen.. Mijn schoonfam ...
Mijn ouders moeten 2uren rijden en nee die wil ik ook niet meteen hele dagen etc. Gewoon 1 middagje de eerste week max 2uurtjes ofzo. Even zien hoe het gaat en hoe we ons voelen

3 maanden geleden

30 juli uitgerekend van de eerste, maar dinsdag hebben we een afspraak staan voor het plaatsen van een ballon voor de inleiding. Ben heel erg benieuwd of hef allemaal lukt en vind het ook wel spannend.

3 maanden geleden

Reactie op Kimmie91293

30 juli uitgerekend van de eerste, maar dinsdag hebben we een afspraak staa ...
Mag ik vragen waarom inleiding? 🙈

3 maanden geleden

Reactie op sk1994

Mag ik vragen waarom inleiding? 🙈
Tuurlijk! Ik heb dankzij de zwangerschap hele erge carpaal tunnelsyndroom in beide handen waardoor ik veel krachtverlies en pijn heb. Hierdoor slaap ik ook bijna niet. Dit komt door flinke vochtophoping in lichaam.

3 maanden geleden

Reactie op Kimmie91293

Tuurlijk! Ik heb dankzij de zwangerschap hele erge carpaal tunnelsyndroom i ...
Oooh ja echt een kwaal waar ook gewoon niks aan gedaan kan worden 😫 behalve bevallen dan 😅 wat vervelend. Alvast succes iig dinsdag!

3 maanden geleden

30 juli uitgerekend en afgelopen woensdag (38+1) is onze dochter geboren 💕 Heel veel succes allemaal met de laatste loodjes!

3 maanden geleden

30ste uitgerekend van de tweede. Ben heel benieuwd wanneer hij zich komt melden en zo benieuwd hoe hij eruit ziet. 💙

3 maanden geleden

Hier ook de 29e uitgerekend maar had me ook al bij de groep tot 28 juli gemengd daar zitten er ook veel die tot eind juli moeten maar je kan de titel niet meer aanpassen haha. Ben zelf met 12 dagen te laat geboren en denk dat onze kleine man er ook langer over gaat doen. Morgen 39 weken

3 maanden geleden

31 juli uitgerekend. Op mijn verjaardag 😊 maar wij mogen al vanaf 28 juni van het mooiste cadeau genieten🥰

3 maanden geleden

Vandaag 39 weken. Ons eerste dochtertje geboren met 39+1 benieuwd of het met ons zoontje ook gaat gebeuren 🫢 meerdere mama's die zichzelf te hard bezig houden met de eerdere bevalling en hopen dat die niet veel later geboren word? Ik merk zelf dat ik me er te veel mee bezig ben terwijl ik het met de eerste helemaal niet had

3 maanden geleden

Eerder als verwacht (30e uitgerekend) ben ik gisteren bevallen van ons eerste kindje, een meisje. 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Cels

Vandaag 39 weken. Ons eerste dochtertje geboren met 39+1 benieuwd of het me ...
Mn eerste had weinig zin, met 41 weken ingeleid. Ik ben er wel mee bezig dat ik gewoon echt niet zo lang door wil / kan 🙈 dus in die zin wel want vergelijken

3 maanden geleden

Reactie op Miranda-1004

Eerder als verwacht (30e uitgerekend) ben ik gisteren bevallen van ons eers ...
Gefeliciteerd!!

3 maanden geleden

Heeft iemand hier ervaring met ballonnetje en alles daarna? Hoe was dat? Ik krijg hem vrijdag. :)

3 maanden geleden

31e uitgerekend, derde kind. Zo benieuwd wanneer hij/zij zich aandient 😍