87 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik op 7 juli! Mag ik nog mee doen? 馃槉 21 november eerste echo en heb al een kindje van 6 mnd oud 馃槃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Eknein92

Heb verder weinig last nog, maar wel enorm gevoelige borsten (net bij de fy ...
Ik ook zeer gevoelige borsten, vanaf het begin al. Verder sinds gisteren af en toe vlagen van misselijkheid en vooral geen trek in eten 馃槄.

茅茅n jaar geleden

Ik ben ook voor de eerste keer zwanger 馃憖 (heel spannend) en 16 juli uitgerekend

茅茅n jaar geleden

2e zwangerschap, eigen berekening uitgerekende datum 8 juli maar ik heb de 24e eerste echo dus ben benieuwd of dat klopt. Zoontje was 1 juli 2021 uitgerekend en heeft ook netjes tot die dag gewacht馃槣 Super leuk dat ze zelfse maand jarig zijn (mijn man ook in juli) hoop alleen dat ze geen verjaardag moeten gaan delen 馃槣

茅茅n jaar geleden

2e zwangerschap, 11 juli uitgerekende datum en 29 november 1e echo. 1e zwangerschap een zoon van december '21

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben vooralsnog 11 juli uitgerekend! M ...
Ik precies net zo. Zwanger dmv ICSI en 11 juli uitgerekend. 鈽猴笍馃挒

茅茅n jaar geleden

Dag allemaal, Ik heb vanmorgen met 6+2 een echo gehad. We zagen wel het hartje kloppen maar het zou ook een bloedvat kunnen zijn. Op zich is dat nog niet heel erg op deze termijn maar ze zien wel een groeiachterstand. Het vruchtje hoort groter te zijn. Ik ben zwanger na jaaaaaaaren van eiceldonatietrajecten van lieve vriendinnen en wil echt heel graag horen dat iemand dit ook heeft gehad en dat het later nog is bijgetrokken. 20 nov mag ik weer terugkomen, maar hoe kom ik die tijd door;(. De echoscopiste was positiever dan de gynaecoloog waar we daarna een gesprek mee hadden. Voordat we het wisten hadden we het over een miskraam en wat te doen. Wij weten precies wanneer de terugplaatsing is geweest dus weten ook precies hoelang ik zwanger ben. Ik hoop op een positieve ervaring van iemand馃檹鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op dvr1703

Dag allemaal, Ik heb vanmorgen met 6+2 een echo gehad. We zagen wel het har ...
Wat spannend voor je! Voor je gevoel duurt 20 november dan nog best lang. Heel veel sterkte met wachten. Hopelijk heb je genoeg afleiding om de dagen door te komen. 馃檹馃徎馃崁

茅茅n jaar geleden

Ik ben ook 11 juli uitgerekend. Heb 24 juli de eerste echo. Ben dan 7+5 als het uitreken vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maar 4 dagen minder ver als in het bekijk vanaf mijn eisprong. Ben benieuwd!

茅茅n jaar geleden

Inhoud verwijderd - fb groepen delen is op geen enkele manier toegestaan

茅茅n jaar geleden

Reactie op Enil

Wat spannend voor je! Voor je gevoel duurt 20 november dan nog best lang. H ...
Dank je wel! Ik ben een beetje eigenwijs en heb een pretecho laten maken vanaf 6 wkn en we hebben een mooi sterk kloppend hartje gezien en het vruchtje was qua meting exact wat het moest zijn (6+4) dus ik ben mega blij!!!!

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen! Ben 14 juli uitgerekend en 1 december de eerste echo 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op dvr1703

Dank je wel! Ik ben een beetje eigenwijs en heb een pretecho laten maken va ...
Ah wat fijn. Mooi h猫 dat het kan voor een pretecho kiezen. 馃挒

茅茅n jaar geleden

Reactie op Enil

Ah wat fijn. Mooi h猫 dat het kan voor een pretecho kiezen. 馃挒
Dat is absoluut een aanrader. Bij mij zat de fout dat ze in het ziekenhuis de inwendige echo hebben gemaakt (veelste klein vruchtje) en bij de pretecho 2 dagen later die uitwendig werd gedaan en alles helemaal in orde bleek. Een paar dagen later had ik weer een echo in het ziekenhuis maar inwendig zagen ze weer niet zoveel. Pas toen ze via mijn buik gingen kijken zag alles er ok茅 uit. Blijkbaar zit mijn baarmoeder erg vooraan. Allemaal veel succes (en plezier) bij de komende echo鈥檚!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Quinc

Hoi, gefeliciteerd allemaal 馃グ Ik ben volgens mijn Flo app 10 juli uitgerek ...
Hey dan zijn wij op dezelfde dag uitgerekend. Hier ook 10 juli na een Icsi traject. Ik had gisteren de echo en na eerdere miskramen kwamen gisteren de tranen omdat we een hartje zagen

茅茅n jaar geleden

Hi meiden, vanmorgen een echo gehad en helaas niet goed. Ik zou 10+4 zijn, maar er was geen kloppend hartje meer te zien en kindje was rond 8 weken gestopt met groeien. 馃槶馃槶馃槶馃挃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Enil

Hi meiden, vanmorgen een echo gehad en helaas niet goed. Ik zou 10+4 zijn, ...
Och jeetje wat heftig voor je! Heel veel sterkte gewenst..

10 maanden geleden

Mijn uitgerekende datum is 8 juli

10 maanden geleden

Reactie op Enil

Hi meiden, vanmorgen een echo gehad en helaas niet goed. Ik zou 10+4 zijn, ...
Wat verdrietig馃槦heel erg veel sterkte

10 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! 馃懚馃徎 Wij verwachten op 11 juli ons eerste kindje