87 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Enil

Hi meiden, vanmorgen een echo gehad en helaas niet goed. Ik zou 10+4 zijn, ...
Oh no! Wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte..

10 maanden geleden

Reactie op Enil

Hi meiden, vanmorgen een echo gehad en helaas niet goed. Ik zou 10+4 zijn, ...
Wat super verdrietig! Heel veel sterkte met het verlies!

10 maanden geleden

14 Juli uitgerekend❤️ vandaag termijnecho gehad😄 gelukkig misselijkheid nu weer een stuk minder dan het was maar wel weinig eetlust

10 maanden geleden

Ik kom ook in deze groep 😊 ik dacht 16 juli uitgerekend te zijn, maar het is 13 juli geworden 🧡

4 maanden geleden

Hee dames, hoe gaat het hier met iedereen? Zijn er nog meer wachtende? Vandaag 40+2!

4 maanden geleden

Reactie op Koala33

Hee dames, hoe gaat het hier met iedereen? Zijn er nog meer wachtende? Vand ...
Jaa ik ook 40+2! Vorige keer met 41+5 bevallen, hoop dat het nu toch wat eerder gaat beginnen 😅

4 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Jaa ik ook 40+2! Vorige keer met 41+5 bevallen, hoop dat het nu toch wat ee ...
Oe spannend zeg!! Ik hoop voor je dat het nu ook eerder begint dan 41+5! Ikzelf heb een geplande keizersnede staan op 19 juli (40+6) omdat mijn dochter een sterrenkijker was en dat uitmondde in een spoed keizersnede (met 41+0). Dus daar ligt voor mij nu een mentale grens 😅 maar hopelijk meldt de baby zich deze week nog zelf! 💙

4 maanden geleden

Vandaag 40+2. Voel wel sinds gisteren menstruatie achtige krampjes. Daarvoor nog helemaal niks.

4 maanden geleden

Reactie op Koala33

Oe spannend zeg!! Ik hoop voor je dat het nu ook eerder begint dan 41+5! I ...
Oké, ja wel fijn om een soort einddatum te hebben vind ik. Het zal hoe dan ook niet meer heel lang duren, dus dat is fijn. Mijn dochter gaat zo lekker paar dagen logeren bij opa en oma dus dan heb ik in ieder geval lekker rust ☺

4 maanden geleden

Reactie op Koala33

Oe spannend zeg!! Ik hoop voor je dat het nu ook eerder begint dan 41+5! I ...
Ah ik hoop voor je dat de kleine zich daarvoor nog meldt! Maar een geplande keizersnede hoor ik ook heel goede verhalen over.

4 maanden geleden

Hier ook 40+1! Al ruim 1,5 week last van menstruatie achtinge krampen etc maar niets serieus of dat doorzet. Woensdag word ik gestript als dat lukt!

4 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Oké, ja wel fijn om een soort einddatum te hebben vind ik. Het zal hoe dan ...
Oh heerlijk, lekker even rust voordat de marathon gaat beginnen 🙌🏼😅

4 maanden geleden

Reactie op L1993H

Hier ook 40+1! Al ruim 1,5 week last van menstruatie achtinge krampen etc m ...
Ja ik heb ook af en aan menstruatie kramp, maar t zet na een paar krampen niet door 🤷🏼‍♀️🥲

4 maanden geleden

Hier 40+4! Wachten, wachten....

4 maanden geleden

Hier ook wachtende, 40+3. Heb ook de bekende krampen, maar dat blijft maar ‘zeuren’. Zo benieuwd naar die kleine!

4 maanden geleden

Hier ook nog in de afwacht modus. Vandaag 40+3. Mijn eerste dochter is geboren met 41+3. Ben heel benieuwd wanneer de kleine meid zich aankondigt. Jullie al voortekenen gehad? Hier is de kleine meid nog niet ingedaald. Heb af en toe wat zeurende pijn en dan lijkt het alsof ze aan het indalen is.

4 maanden geleden

Ik ben nu ook 40+3, donderdag een afspraak in het ziekenhuis voor een ctg & informatie over een eventuele inleiding. Ga het nu toch wel wat spannender vinden, hebben jullie dit ook? 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Rsvd_

Ik ben nu ook 40+3, donderdag een afspraak in het ziekenhuis voor een ctg & ...
Ik ben vandaag 40+4, heb donderdag ook een afspraak staan in het ziekenhuis. Super spannend 😮‍💨

4 maanden geleden

Hier 40+1 (14 juli uitgerekend), maar nog helemaal geen teken dat de kleine er snel aankomt..

4 maanden geleden

Ik ben 40+4 vandaag. Vandaag inwendig onderzoek gehad met strippoging maar helaas te weinig ontsluiting om te strippen 😭. Donderdagochtend nog een poging🍀.