Ik merk dat ik het overzicht in de groep van 1-14 kwijt raak, misschien ervaren meer vrouwen dit en willen zich ook in deze specifieke week aansluiten?
Ik ben zelf uitgerekend op 13 juli ❤️
Jaa ik ook 40+2! Vorige keer met 41+5 bevallen, hoop dat het nu toch wat ee ...
Oe spannend zeg!! Ik hoop voor je dat het nu ook eerder begint dan 41+5!
Ikzelf heb een geplande keizersnede staan op 19 juli (40+6) omdat mijn dochter een sterrenkijker was en dat uitmondde in een spoed keizersnede (met 41+0). Dus daar ligt voor mij nu een mentale grens 😅 maar hopelijk meldt de baby zich deze week nog zelf! 💙
Oe spannend zeg!! Ik hoop voor je dat het nu ook eerder begint dan 41+5!
I ...
Oké, ja wel fijn om een soort einddatum te hebben vind ik. Het zal hoe dan ook niet meer heel lang duren, dus dat is fijn.
Mijn dochter gaat zo lekker paar dagen logeren bij opa en oma dus dan heb ik in ieder geval lekker rust ☺
Hier ook nog in de afwacht modus. Vandaag 40+3. Mijn eerste dochter is geboren met 41+3. Ben heel benieuwd wanneer de kleine meid zich aankondigt.
Jullie al voortekenen gehad? Hier is de kleine meid nog niet ingedaald. Heb af en toe wat zeurende pijn en dan lijkt het alsof ze aan het indalen is.
Ik ben nu ook 40+3, donderdag een afspraak in het ziekenhuis voor een ctg & informatie over een eventuele inleiding. Ga het nu toch wel wat spannender vinden, hebben jullie dit ook? 🙈
Ik ben 40+4 vandaag. Vandaag inwendig onderzoek gehad met strippoging maar helaas te weinig ontsluiting om te strippen 😭. Donderdagochtend nog een poging🍀.