87 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Rsvd_

Ik ben nu ook 40+3, donderdag een afspraak in het ziekenhuis voor een ctg & ...
Vrijdag een afspraak staan ook, maar hoop deze voor te zijn 😅 spannend is het zeker!

4 maanden geleden

Ik was op 8 juli uitgerekend, inmiddels 41 weken en nog geen baby. Zaterdag gestript en vandaag opnieuw. Nu de hele slijmprop verloren en lichte (hele lichte 😫) krampen. Fingers crossed. Anders morgen een inleiding gepland met ballon.

4 maanden geleden

41+1 en nog steeds aan het wachten

4 maanden geleden

Dag dames, Hier 40+2 en inmiddels 2 keer gestript zonder (tot nog toe) resultaat. Wel in de tussentijd slijmprop verloren en oefenweeen gehad, maar nu alweer paar daagjes rustig lijkt t op. Onze dame stelt me op de proef qua geduld hebben, haha 😅 Bij de eerste was ik met 38+2 ingeleid ivm groot kindje, maar destijds zou ik meer geduld hebben dan nu. Vind het nu lichamelijk wel wat pittiger met een kleine rond te hebben lopen (bijna 2 jaar oud). Maar goed, zet 'm op! (Zowel tegen mezelf als tegen jullie 😆😁)

4 maanden geleden

40+3 en nog geen baby helaas. Volgens mij stript mijn verloskundige pas met 41 weken. Meerdere die dat hebben?

4 maanden geleden

Reactie op JenV1992

40+3 en nog geen baby helaas. Volgens mij stript mijn verloskundige pas met ...
Bij mij geloof ik ook. Is nog niet echt besproken, heb vanmiddag een afspraak en dan plannen we eerst een ctg in geloof ik, rond de 41 weken. Van mij hoeft het strippen ook niet eerder hoor.

4 maanden geleden

Reactie op JenV1992

40+3 en nog geen baby helaas. Volgens mij stript mijn verloskundige pas met ...
Ja onderzoek toont helemaal geen effect van strippen aan voor de 41 weken. En als je dan dus al gestript bent voor die termijn, zijn er minder vliezen om te strippen bij de juiste termijn. Dus het maakt het hele strippen ook nog eens minder effectief. Heel annoying om te moeten wachten tot 41 weken, maar het is wel echt beter.

4 maanden geleden

Thanks voor de reacties! Geduld is het enige wat nodig is helaas😵‍💫😵‍💫

4 maanden geleden

41 weken vandaag! Begin wel zenuwachtig te worden. Bij mn eerste bevalling een spoedkeizersnede gehad en wil nu vaginaal bevallen. Ben bang dat induceren niet lukt of de baby te groot gaat zijn en het weer een keizersnede wordt..

3 maanden geleden

41+1 vandaag wat duurt het wachten lang. Zijn er nog meer dames die wachten op hun baby? Ik voel me echt de enigste 😂 iets met hormonen 🥲😵‍💫

3 maanden geleden

Ik zit ook nog te wachten… was 8 juli uitgerekend dus nu 41+4! Met 41 weken poging tot strippen, kon nog niet eens vanwege te weinig ontsluiting… gelukkig gisteren wel gestript en acupunctuur geprobeerd, maar niets meer dan wat harde buiken. Morgen kan ik nog een keer gestript worden en zondag wil de verloskundige ook nog wel thuis mijn vliezen breken om te zien of dat wat uithaalt 😅. En anders staat maandag met precies 42 weken de inleiding gepland.

3 maanden geleden

Ik was 12 juli uitgerekend , ik ben op 17 juli bevallen door strippen

3 maanden geleden

Reactie op Marritxox

41+1 vandaag wat duurt het wachten lang. Zijn er nog meer dames die wachten ...
13 juli was ik uitgerekend, ik wacht helaas ook nog.. 40.6 nu. Ben vanmorgen gestript maar doet helaas nog niet veel. Wordt na het weekend ingeleid als het dit weekend niet komt. Heb jij al vooruitzicht hierop? Hopelijk melden ze zich snel🤞🏻💙🩷

3 maanden geleden

Reactie op LindsayPV

13 juli was ik uitgerekend, ik wacht helaas ook nog.. 40.6 nu. Ben vanmorge ...
Het einde is in zicht al besef ik me dat soms niet. Ik moet me maandag melden in het ziekenhuis om te bespreken hoe verder. Maar ik hoop zo dat hij zich hierbinnen nog bedenkt 🩵

3 maanden geleden

Vandaag 41+1, heb nu wel een afspraak staan in het ziekenhuis voor dinsdag voor een ballon en anders woensdag inleiden. Morgen komt de verloskundige nog langs huis om te kijken of strippen nog een optie is. Misschien dat het mannetje zich toch nog tussendoor meld natuurlijk, maar wel fijn om een beetje de eindstreep in zicht te hebben! Heel veel succes nog meiden 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Rsvd_

Vandaag 41+1, heb nu wel een afspraak staan in het ziekenhuis voor dinsdag ...
Bij jou dus ook een eindstreep, wat fijn!! Hier vandaag 40+2, het is zo warm 😂 aankomende maandag proberen ze te strippen en anders word ik dinsdag ingeleid. Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden. Volgende week op deze dag hebben we onze baby in handen 😍🥰

3 maanden geleden

Reactie op Longstoryshort

Ik zit ook nog te wachten… was 8 juli uitgerekend dus nu 41+4! Met 41 weken ...
Hoe gaat het bij jou?

3 maanden geleden

Reactie op LindsayPV

13 juli was ik uitgerekend, ik wacht helaas ook nog.. 40.6 nu. Ben vanmorge ...
Hoe gaat het bij jou?

3 maanden geleden

Reactie op Marritxox

Hoe gaat het bij jou?
Het strippen heeft niet echt iets merkbaars gedaan, wel vanmorgen (weer) een slijmprop verloren en ik voel me wel een beetje gek, maar ik denk soms ook dat ik mezelf gek maak. Mag morgen nog eens bellen voor een strippoging.. en anders maandag inleiden. Hoop eigenlijk wel dat ze zich nog vanzelf gaat melden 🤞🏻 En bij jou?? 😊

3 maanden geleden

Reactie op LindsayPV

Het strippen heeft niet echt iets merkbaars gedaan, wel vanmorgen (weer) ee ...
Vanmorgen wat krampen maar dat gaat dan al snel weer over. Maandag beginnen ze met strippen en anders wordt ik ingeleid wanneer dat er plek is. Nog niet helemaal duidelijk allemaal maar de eindstreep is in zicht. Zit mezelf ook gek te maken, vraag me ook de hele tijd af waarom de baby zo lang blijft zitten. Zou alles wel goed met hem zijn, hormonen denk ik maar wel super vervelend. Toch spannend voor jullie je weet maar nooit misschien bedenkt de baby zich nog en komt hij/zij net voor de inleiding. Anders heel veel succes maandag en sterkte met de spanning dit weekend 🩵🩷