87 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Marritxox

Vanmorgen wat krampen maar dat gaat dan al snel weer over. Maandag beginnen ...
Oh heel herkenbaar hoor het afvragen waarom het niet wilt komen en of het dan wel goed gaat.. we zijn er inderdaad echt bijna 馃┓馃挋

3 maanden geleden

Reactie op Marritxox

Bij jou dus ook een eindstreep, wat fijn!! Hier vandaag 40+2, het is zo war ...
Doen we! De warmte was echt niet te doen h茅? En het is mega spannend, maar hou mezelf maar voor ogen dat er al zoveel vrouwen voor ons zijn gegaan! Succes morgen! 馃檪

3 maanden geleden

Hier ook 13 juli uitgerekend en nog steeds geen baby馃槪 sinds gisteren goede krampen(denk voorweeen) vk komt zo om een strippoging te doen.. al 2 keer geprobeerd en niet gelukt. Anders morgen een ballonnetje. Succes meiden, ik denk soms ook is er iets mis? Maar de vk heeft maar daar wel gerust mee gesteld dat dat echt niet zo is.

3 maanden geleden

Reactie op JenV1992

Hier ook 13 juli uitgerekend en nog steeds geen baby馃槪 sinds gisteren goede ...
Ah dit is zo vergelijkbaar met mijn situatie. Ze gaan zo ook nog een strippoging doen en anders morgen inleiden! We zijn er gelukkig bijna. Veel succes馃槝

3 maanden geleden

Wat fijn om jullie verhalen te lezen, doet me echt heel erg goed. Ik voel me soms zo alleen, dames bevallen en ik ben nog zwanger met 41+3. Voelt soms echt of faalt mijn lichaam dat is natuurlijk niet zo. En de mensen die steeds vragen; is de baby er al. Lief bedoeld maar vindt het nu zo vervelend. Succes dames, misschien bedenken de baby鈥檚 zich nog 馃┓馃┑