94 Reacties

2 jaar geleden

Gefeliciteerdd!!

2 jaar geleden

Reactie op Kaybxx

Gefeliciteerdd!!
En jij? ☺️

2 jaar geleden

Gefeliciteerd ik van me eerste. Super spannend allemaal!

2 jaar geleden

Ik sluit ook aan, zwanger van de tweede. De eerste is van juni 2022

2 jaar geleden

Zwanger van mijn 2e, nja mijn eerste zwangerschap is misgegaan bij 7 weken en 6 dagen en ik ben dus nu voor de tweede keer zwanger!

2 jaar geleden

Gefeliciteerd 💕

2 jaar geleden

Ik ook mijn 1ste

2 jaar geleden

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Na twee vroege miskramen (bij 5-6 weken) hoop ik dat het dit keer goed gaat🤍. Ik ben nu 4+4 weekjes zwanger 🤍. Ik ben ongeveer uitgerekend rond 7 juli. Gefeliciteerd allemaal. Ik wens jullie (en mezelf haha😜) een fijne zwangerschap (en alvast) bevalling toe🤍

2 jaar geleden

Gefeliciteerd. Ik zwanger van een tweede.

2 jaar geleden

Ik sluit me ook aan! Gefeliciteerd! Zwanger van de tweede. Ergens rond 10 juli.

2 jaar geleden

Reactie op Amx27

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Na twee vroege miskramen (bij 5-6 w ...
Wij lopen bijna gelijk!! Ik ben ongeveer 5 juli uitgerekend, nu 4+5 weken. Mega spannend hè! Heb jij al een echo gepland?☺️

2 jaar geleden

Hier een kindje van 12 juli 2022 en nu als alles klopt en goed gaat uitgerekend op 9 juli 2024. Ik heb 22 november de eerste echo. Spannend!

2 jaar geleden

Zwanger van de 2e! 20 november eerste echo. ❤️

2 jaar geleden

Zwanger van ons tweede kindje! 22 november de vitaliteitsecho. Uitgerekende datum tot nu toe 7 juli 😊

2 jaar geleden

Ben ook uitgerekend in juli 😊 8 juli 🥰 zwanger van nr 3 🤭

2 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! 😊

2 jaar geleden

Hier ook en ik en m’n man zijn ook beide van juli 😂💕🫶🏻

2 jaar geleden

Proficiat. Hier ook in verwachting van ons tweede kindje. Ons dochtertje is geboren op 28/03/22. Nu uitgerekend voor 1/07/2024. Eerste echo op 9/11, zo spannend 🥹

2 jaar geleden

Jaaa zo leuk!! Ik ben precies uitgerekend op mijn verjaardag. Na een miskraam en een hoop verdriet hopen we nu dat het zo had moeten zijn. Ik ben nu 5+1 en eerste echo 14nov vervroegd.

2 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal 🤗. Ben ook uitgerekend in juli, 4 juli. Ben nu 4 weken +6 Zwanger van de eerste. Vind het mega spannend maar ook heel leuk 💞