202 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Vanmorgen is na een super snelle bevalling (een uur en drie kwartier) ons z ...
Wat fijn om te horen!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Gefeliciteerd!!!

4 maanden geleden

Reactie op roosss12

Hier ook even een update: eindelijk bevallen 😍 gister afspraak in ziekenhu ...
Gefeliciteerd!!!

4 maanden geleden

Heb aan de CTG gelegen waarna ik een ballon kreeg. Ze gaven aan dat mijn baarmoeder al vrij ver verstreken was en hij er waarschijnlijk snel uit zou vallen. Ik kreeg daarom 40 cc. Die ballon zat erin en ik reageerde super heftig hierop, waarschijnlijk omdat mijn lichaam al te ver gevorderd was in de bevalling voor de ballon en hem er direct uit wilde hebben. Ik ging meteen helemaal stuk van de pijn, en ze hebben hem er toen heel gauw uitgehaald omdat dit niet zo hoort. Lig nu ter observatie aan de ctg en moet 2 uur afwachten tot er een nieuw plan gemaakt wordt. Ballon gaat hem iig niet meer worden.

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Heeft het vette eten geholpen? 😏

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Gefeliciteerd! 💙💙💙

4 maanden geleden

Reactie op lisavalerie

Heeft het vette eten geholpen? 😏
Heb er in ieder geval flink van overgegeven 😂

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Heb aan de CTG gelegen waarna ik een ballon kreeg. Ze gaven aan dat mijn ba ...
Hoe is het gegaan? Hebben ze je vliezen niet kunnen breken?

4 maanden geleden

Heb aan de CTG gelegen waarna ik een ballon kreeg. Ze gaven aan dat mijn ba ...
Hoe gaat het nu met je?

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Hoe gaat het nu met je?
Goed, lig in het ziekenhuis met ruggenprik. Uiteindelijk hebben de weeen doorgezet zonder inleiding. Ons ventje wordt vandaag geboren 🥹💕.

4 maanden geleden

Goed, lig in het ziekenhuis met ruggenprik. Uiteindelijk hebben de weeen do ...
Wat een fijne gedachte!! Nog heel eventjes volhouden dus, veel succes 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Wat een fijne gedachte!! Nog heel eventjes volhouden dus, veel succes 🥰
Dankjewel!!!! ❤️❤️❤️

4 maanden geleden

Ik ben vandaag gestript. Spannend, tot nu toe doet t nog niks.. Hopen op vannacht 🤞

4 maanden geleden

Dankjewel!!!! ❤️❤️❤️
Hoe gaat het nu met je?

3 maanden geleden

Hoi iedereen, twee dagen geleden ben ik via een spoed keizersnede bevallen van Elena. Was een heftige bevalling. Ik zou eigenlijk een ballon krijgen op woensdagochtend maar toen bleek ik al 2 cm ontsluiting te hebben. De ballon floepte er zo dus uit. Omdat het ziekenhuis geen plek had, hebben ze mij weer overgedragen aan de verloskundige. Ik had inmiddels ook wel wat voorweeen. De weeen zetten door en ik had in de avond elke 5-7 minuten. Om acht uur kwam de verloskundige langs en ze zei ik laat jullie gewoon nog even. Als de weeen sneller komen en heviger worden, moeten jullie mij weer bellen. In de nacht waren de weeen vrij intens en ik was inmiddels ook zo’n 12 uur onderweg. Toen de verloskundige kwam bleek ik alleen nog maar 3 cm ontsluiting te hebben. Terwijl het voelde alsof ik al tegen persen aanzat. Dit was de eerste enorme tegenvaller. De weeen deden echt veel pijn maar het zetten dus weinig zoden aan de dijk. Toen hebben we besloten om naar het ziekenhuis te gaan en voor een ruggenprik te gaan. De verloskundige heeft toen 3 kwartier gebeld maar alle ziekenhuizen in de buurt zaten vol. Uiteindelijk was er nog 1 ziekenhuis waar we terecht konden en dat was op dik een uur rijden. Dit was mega teleurstelling nummer twee. Hoe ik de autorit heb overleefd weet ik ook niet. Toen we rond 5 uur in de ochtend aankwamen in het ziekenhuis heb ik nog dik een uur weeen weggepuft voordat de ruggenprik eindelijk kwam. Nadat de ruggenprik zat kon ik eindelijk ontspannen. Woow wat was dat heerlijk! De rest van de ochtend/middag afgewacht totdat ik meer ontsluiting had. Wel nog weeen opwekkers gekregen omdat ondanks de pijn mijn weeen dus weinig deden. Einde van de middag had ik genoeg ontsluiting en mocht ik gaan persen. Eindelijk wat doen! Persen ging goed en voelde me heel krachtig. Helaas moest de verloskundige na 45 tegen me zeggen dat we niet door konden gaan omdat Elena heel slecht ging op het persen. Het werd een spoed keizersnede. Dit was teleurstelling drie. Uiteindelijk heb ik de persweeen nog weg moeten puffen voordat alles klaar was voor de operatie. Toen we eenmaal begonnen was ze er binnen 15 minuten. Ze was eindelijk geboren! Ik heb de bevalling wel mee gekregen maar was zo in een waas door alles dat toch niet helemaal bij was. Na de operatie helaas ook nog veel bloed verloren omdat mijn baarmoeder niet goed sloot. Gelukkig deed Elena het vanaf het begin goed maar was wel echt heel pittig. Nu dus alweer 2 dagen in het ziekenhuis om te herstellen. Was niet helemaal hoe me mijn bevalling had voorgesteld maar ben blij dat goed is afgelopen. En dat ik in Nederland woon waar de zorg zo goed is!

3 maanden geleden

Reactie op cecilialalala

Hoi iedereen, twee dagen geleden ben ik via een spoed keizersnede bevallen ...
Dat klinkt als een hele heftige ervaring! Hopelijk lukt het je goed alles te verwerken en sterk je snel aan. En gefeliciteerd met de kleine natuurlijk, fijn dat het met haar zo goed gaat 😊

3 maanden geleden

Gisteren bevallen met 41+5! Uiteindelijk heeft 2x strippen de bevalling zelf op gang geholpen en ben ik na totaal 16 uur weeën te hebben gehad en 12 min persen bevallen! Jazzlynn, met een gewicht van 3062 gram.

3 maanden geleden

Reactie op lisavalerie

Gisteren bevallen met 41+5! Uiteindelijk heeft 2x strippen de bevalling zel ...
Gefeliciteerd!!

3 maanden geleden

Is iedereen hier inmiddels bevallen 🥰? Mijn kleine meid is inmiddels 1 week oud! Nu al alle clichés waar dat de tijd echt snel gaat

3 maanden geleden

Yes op 15 juli (41+3) bevallen van een dochter ♥️🥰