202 Reacties
4 maanden geleden
Vandaag uitgerekend, zojuist gestript. Morgen om 16:30 voetenreflexmassage dus ben benieuwd of het nog dit weekend wordt 🥺 Eerste kindje was ik met 40+6 bevallen
4 maanden geleden
Ik ben vandaag uitgerekend dit is mijn 3e kindje. De eerste kwam 39.5 en de tweede op de uitgerekende datum (was toen wel gestript omdat ik bij de controle al 2 cm ontsluiting had). Nu is het beleid bij mijn vk dat ze dit pas bij 41 weken doen. Raar idee dat mijn kids steeds langer blijven zitten… ben er echt helemaal klaar mee.
4 maanden geleden
Ik ben ook vandaag uitgerekend. En ervaar precies hetzelfde. Al 2 weken veel krampen, nu ook rugpijn en continu harde buiken maar het zet niet door. Gisteren wel gestript, toen in de avond veel krampen gehad met regelmaat. Maar na het douchen en slapen was het ook weer weg…
4 maanden geleden
Hier ook vandaag uitgerekend. Helemaal klaar mee pfff... hoop elke nacht dat het begint, maar helaas. Afwachten maar.
4 maanden geleden
Reactie op beaug
Aankomende zondag 7 juli uitgerekend! Maar nog geen enkel teken dat hij zic ...
Ahh kan nog komen, wel leuke datum 7-7-2024🤩🤩
4 maanden geleden
Reactie op JEDtv
Morgen uitgerekend van de 3de
Eerste 2 zijn op de uitgerekende datum gekome ...
En hoe gaat het met je? Hier bijna dezelfde situatie… en dus nu voor het eerst 1 dag overtijd
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
Vandaag uitgerekend. Kan niet veel meer weet niet hoe ik moet zitten kan ni ...
Sterkte hier hetzelfde 😞 lig buiten adem op bed terwijl ik niks doe
4 maanden geleden
Vandaag check gehad ivm vermoeden op vruchtwaterverlies, maar toch loos alarm. Meneer vind het wel prima binnen. Ik daarintegen vind wel dat hij mag komen.... maandag gaan ze strippen als hij zich nog niet heeft gemeld voor die tijd.
Is het bij anderen al wel aan het doorzetten?
4 maanden geleden
Reactie op lyla105
Vandaag check gehad ivm vermoeden op vruchtwaterverlies, maar toch loos ala ...
Nope, helaas... Afgelopen nacht vanaf 2 uur wakker gelegen met flinke krampen en de rest van de nacht ook niet meer geslapen 😥 Het houdt je dan mentaal ook zo bezig of dit het begin zal zijn.
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Nope, helaas... Afgelopen nacht vanaf 2 uur wakker gelegen met flinke kramp ...
Hier precies hetzelfde.. gisteren weer vals alarm gehad door heftige krampen. Verloskundige geweest maar helaas niks.. zijn allemaal voorweeën zegt ze. Wanneer zet het eens door 😩😮💨
4 maanden geleden
Reactie op Anouk_21
Hier precies hetzelfde.. gisteren weer vals alarm gehad door heftige krampe ...
Frustrerend hé! Ik heb bij de eerste ook eigenlijk helemaal geen gerommel gehad tot het echt begon. Daar werd ik dan ook wel weer ongeduldig van, maar ik hoop toch dat ik vannacht wel gewoon lekker kan slapen.
4 maanden geleden
Ik was gisteren uitgerekend maar geen kind te bekennen 🥲 wel de dag er voor regelmatige weeen gehad, dat had ik bij m'n 1e ook maar toen ging ik echt bevallen. Nu ging ik slapen was het ineens weg 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲 wanneeeer komt zeeee
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Ik was gisteren uitgerekend maar geen kind te bekennen 🥲 wel de dag er voo ...
Ahhh ik herken je gevoel zo erg! Het wachten vind ik ook echt heel lastig merk ik. Zeker omdat ik niet meer zo ver de deur uit wil, ben je vrij beperkt tot je huis. De kleine van bijna 2 houdt me bezig, maar verder is het vooral beetje in huis aanrommelen, bad ter ontspanning, series kijken en nadenken wanneer ze komt.. voelt bijna alsof ze niet meer komt 😂
4 maanden geleden
Reactie op Anouk_21
Ahhh ik herken je gevoel zo erg! Het wachten vind ik ook echt heel lastig m ...
Nou echt hé! Ik heb er eentje van 1 en het is zo vermoeiend 🥲 hij kan nog niet lopen alleen wel langs meubels en kruipen enzo. Gelukkig heb ik een grondbox. Maar ja hij wilt vaak dat mama er ook bij komt zitten en spelen 💀
Ik durf ook niet echt ver meer, m'n vriend is net alleen even naar opa en oma gegaan anders zien ze hem ook niet. Is wel even lekker rustig nu. Maar het lijkt echt alsof ze nooit gaat komen 🫥🤣