202 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op annesv92
En nog een vraagje moeten jullie ook zoooovaaaak plassen ineens?
Ja 😆
4 maanden geleden
Reactie op Anouk_21
Ahhh ik herken je gevoel zo erg! Het wachten vind ik ook echt heel lastig m ...
Haha herkenbaar dit! Ik ben ook al overtijd en heb nu zoiets van, nouuu die komt er echt niet meer uit 🤣 gek idee dat het toch echt binnen 2 weken gaat gebeuren. Wel verlies ik al 3 dagen stukken van de slijmprop, maar ik heb begrepen dat dat niets zegt. Het is afwachten.. inderdaad lastig om beperkt te zijn tot huis met nog een kleine van bijna 2, heb ik hier ook.
4 maanden geleden
Vandaag uitgerekende datum! Ben bang dat de kleine voorlopig nog prima zit daarbinnen. Helaas nog helemaal niksss te merken
4 maanden geleden
Mijn uitgerekende datum was afgelopen vrijdag (5 juli), ons eerste kindje. Hier ook nog steeds alles rustig; geen gerommel wat me soms ook best onzeker kan maken, maar ik las al dat het vaak uit het niets kan beginnen. Ik vind het zo spannend en kan bijna niet wachten. Iedere ochtend word ik wakker en denk ik.. helaas weer niks gebeurd haha. Voor mijn gevoel sta ik helemaal in stand by modus. Herkennen jullie dit?
4 maanden geleden
Hoe gaat het met iedereen hier? Nog lekker zwanger of al aan het genieten van jullie kleintjes? 🥰 Hier nog steeds zwanger, en vind het heerlijk! Vandaag 40+4 🩵🩷
4 maanden geleden
Reactie op Tessa_wensmama
Hoe gaat het met iedereen hier? Nog lekker zwanger of al aan het genieten v ...
Nog geen baby te bekennen helaas, 40+2 nu. Ik moet zeggen dat ik er een groot deel van de tijd wel vertrouwen in heb dat hij een dezer dagen komt, maar vanavond zit ik er mentaal een beetje doorheen. Wachten duurt langggg.
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Nog geen baby te bekennen helaas, 40+2 nu. Ik moet zeggen dat ik er een gro ...
Dan hoop ik voor je dat je kleintje zich gauw meld!!
4 maanden geleden
Val net buiten de 5-7 juli, ik was gisteren 8 juli uitgerekend. Hopelijk mag ik me aansluiten bij het theekransje, hihi. Hier nog geen teken van een aankomende bevalling. Was de afgelopen weken heel ongeduldig (tot frustratie aan toe) maar heb er nu wel wat meer rust in gevonden. Hopelijk kan ik dat gevoel vasthouden. Gefeliciteerd aan alle dames die bevallen zijn 💙
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Val net buiten de 5-7 juli, ik was gisteren 8 juli uitgerekend. Hopelijk ma ...
Rust is ook heel belangrijk! ♥️
4 maanden geleden
Reactie op Tessa_wensmama
Hoe gaat het met iedereen hier? Nog lekker zwanger of al aan het genieten v ...
Nog steeds geen baby (40+5). Ik merk dat ik best onrustig ben wanneer het gaat beginnen. Lijkt voor mijn gevoel alsof het niet meer begint, zo gek haha. Dagen voelen heel lang en kan niet meer zoveel doen dus afleiding is lastig. Hopelijk meldt ze zich snel, we blijven positief erin geloven 💞