202 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Anouk_21
Nog steeds geen baby (40+5). Ik merk dat ik best onrustig ben wanneer het g ...
Haha ja dat gevoel herken ik wel! Dat deze gewoon lekker blijft zitten 😅
4 maanden geleden
Reactie op Anouk_21
Nog steeds geen baby (40+5). Ik merk dat ik best onrustig ben wanneer het g ...
Dit is zo herkenbaar… vandaag 40+4 en heb het gevoel dat hij het veel te goed heeft in mijn buik en er noway zelf uit gaat komen. Heb ook nog steeds nul voortekenen van een aanstaande bevalling. Met moeite de verloskundige zo ver gekregen om vrijdag bij mijn controle te kijken of ze me kan strippen. Dit doen ze bij onze praktijk officieel pas vanaf 41 weken namelijk. Fingers crossed 🤞🏻
4 maanden geleden
Reactie op Eefff92
Dit is zo herkenbaar… vandaag 40+4 en heb het gevoel dat hij het veel te go ...
Heel herkenbaar, ik loop precies gelijk met je (dacht gisteren dat ik 40+2 was, maar ik ben al een dag verder 🥲) en bij m'n eerste startte de dag op 40+4 met gebroken vliezen vroeg in de morgen. Ook toen overigens, net als nu, geen enkele voortekenen, maar toch voelt het nu alsof ik achter loop omdat er nog niks is gebeurd.
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Heel herkenbaar, ik loop precies gelijk met je (dacht gisteren dat ik 40+2 ...
Hoe mooi zou het zijn als morgen je dag begint met gebroken vliezen! 💕
Ik zei gisteren al tegen mijn vriend: ik denk niet dat de kleine man uit zichzelf zal komen 🙈dus heel herkenbaar jullie gevoel, al moeten jullie nóg langer geduld hebben dan ik.
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
Jaa dat herken ik. Ik loop 1 dag achter op jou. Het voelt zo apart.. van w ...
Ze gaan vandaag kijken of het mogelijk is om om 10:15 te strippen. Ga ook alvast een inleiding bespreken om een afspraak met 41+3 in het ziekenhuis te plannen. Hopelijk komt de dame vanzelf nog, en hoop vandaag 🙏🏻🍀
4 maanden geleden
Reactie op Anouk_21
Helaas was strippen niet mogelijk want geen ontsluiting.. Ze was zelfs niet ...
Oh wat balen!!😔😔
4 maanden geleden
Reactie op Anouk_21
Helaas was strippen niet mogelijk want geen ontsluiting.. Ze was zelfs niet ...
Ah shit zeg! En nu? Weer afwachten?
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Ah shit zeg! En nu? Weer afwachten?
Ja afwachten weer. Moet nu wel vrijdag naar het ziekenhuis voor een CTG ivm 41 weken die ik dan bereikt heb. En afhankelijk daarvan bepalen ze of ik mag afwachten tot 42 weken of ingeleid moet worden. En mag zelf natuurlijk ook een keuze maken. Spannend weer 😩🙏🏻
4 maanden geleden
Ik ben net gestript en de vk had er een goed gevoel bij. Dus fingers crossed 🤞🏻🤞🏻
4 maanden geleden
Reactie op Anouk_21
Ja afwachten weer. Moet nu wel vrijdag naar het ziekenhuis voor een CTG ivm ...
Ooh spannend, zou je willen worden ingeleid?
4 maanden geleden
Reactie op Tessa_wensmama
Ik ben net gestript en de vk had er een goed gevoel bij. Dus fingers crosse ...
Ik duim voor jou!!!
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
Ahh jammer, nu ga je dan voor een inleiding?
Even afhankelijk van de controles as vrijdag in het ziekenhuis bij 41 weken. Als alles goed is, ga ik toch afwachten tot 42 weken en mijn inleiding alvast plannen voor 42 weken zodat ik daar niet overheen ga.
4 maanden geleden
Reactie op annesv92
Spannend zeg!! Hopelijk start het gauw. Heb je al gerommel of dat verder ni ...
Ja het rommelt wel, maar heel onregelmatig.. ik had al veel last van harde buiken, en nu voel ik wel echt dat m’n onderkant erbij aanspant als ik een harde buik heb