202 Reacties

4 maanden geleden

Ik was de 5e uitgerekend en ben gisteren 11-7 bevallen van Morris 💙

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Misschien had ik wat te hoge verwachtingen, maar gisteravond en vannacht is ...
Jammer 🙁

4 maanden geleden

Ik word morgen en maandag gestript, dinsdag ingeleid als dat niet werkt. Ben benieuwd!

4 maanden geleden

Ik ben 40+1 weken zwanger. Gister bij vk gevraagd of ze kon voelen of ik al iets van ontsluiting heb. Gezien ik dinsdag avond en nacht veel krampen, steken had. Ik heb 2 cm en mag morgen bellen om gestript te worden... Met allerlei verjaardagen rondom deze datums hoop ik toch dat de kleine man op zondag of maandag komt...tussen de andere verjaardagen door... Doordat ze gister gevoeld heeft heb ik soms wel weer wat krampen en denk ik elke keer dat de bevalling gaat beginnen... Maar nog niets...

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Ik word morgen en maandag gestript, dinsdag ingeleid als dat niet werkt. Be ...
Spannend! Ik mag vanaf morgen ook gestript worden en dat herhalen ze dan om de dag, denk dat ik dat ook ga doen als er van te voren niks begonnen is! En hoe ongeduldig ik ook ben, inleiden hoop ik wel echt te kunnen voorkomen.

4 maanden geleden

Ik begin nu in delen m'n slijmprop te verliezen. Weet dat het niks hoeft te zeggen, maar toch voelt het wel fijn dat er in ieder geval iets lijkt te gebeuren 🤞

4 maanden geleden

Ik word morgen en maandag gestript, dinsdag ingeleid als dat niet werkt. Be ...
Heel veel succes! Ik word morgen ook voor de eerste keer gestript met 40+5, hoop dat het wat gaat doen voor ons!

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Spannend! Ik mag vanaf morgen ook gestript worden en dat herhalen ze dan om ...
Ooh spannend! Ook van je slijmprop! Ik ben best zenuwachtig voor het strippen 🙈 ik ben heel erg bang voor de pijn. Ik verloor net ook licht bloed, heel weinig wel hoor. Hopelijk is het een voorteken. Maar men, ik word hier zenuwachtig van 🥴

4 maanden geleden

Ooh spannend! Ook van je slijmprop! Ik ben best zenuwachtig voor het stripp ...
Hier weer niks doorgezet vannacht helaas, dus ik ga ook voor het strippen vandaag! Vind het ook best wel spannend. Laat je weten hoe het bij jou is gegaan?

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Hier weer niks doorgezet vannacht helaas, dus ik ga ook voor het strippen v ...
Hebben jullie al ontsluiting dat strippen mogelijk is? Bij mij gisteren bij 41 weken nog geprobeerd maar alles zat nog dicht.. vannacht veel krampen gehad dus ben ergens benieuwd of het vandaag wel zou kunnen, maar durf bijna niet meer ernaar te bellen/vragen. Moet alleen zondag weer naar het ziekenhuis voor echo en ctg, en inleiding komt zo dichterbij..

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Hebben jullie al ontsluiting dat strippen mogelijk is? Bij mij gisteren bij ...
Je moet idd ontsluiting hebben om gestript te kunnen worden. Ik wordt om 11:30 uur gestript. Donderdag had ik 2 cm ontsluiting, dus gelijk aangevraagd of ik van t weekend gestript kan worden...

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Weet ik niet, dat hebben ze bij mij nog helemaal niet gevoeld dus het zou inderdaad ook zomaar kunnen dat het niet mogelijk is 🙈

4 maanden geleden

Ik zou ook vandaag gestript worden maar er is een dubbele afspraak 🫠. Dus alleen als ze de andere dame niet kunnen strippen dan gaan ze het bij mij doen. Baal er toch behoorlijk van! Keek er naar uit dat er eindelijk iets ging gebeuren…

4 maanden geleden

Reactie op cecilialalala

Ik zou ook vandaag gestript worden maar er is een dubbele afspraak 🫠. Dus ...
Hé wat vervelend, kunnen ze dan niet even tijd voor je maken? Zo lang hoeft zoiets toch niet te duren lijkt me? 😅

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Hé wat vervelend, kunnen ze dan niet even tijd voor je maken? Zo lang hoeft ...
Jaa klopt het duurt inderdaad niet lang maar ze willen niet het risico lopen dat we dan allebei vandaag bevallen… dus daarom doen ze maar een vrouw per dag.

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Hier vanmorgen ook nog niet mogelijk met 41 weken… 🥲 wel weer een teleurstelling

4 maanden geleden

Hi! Ik lees al langere tijd mee met dit topic! Ik was ook 6 juli uitgerekend, ondertussen 2 keer gestript en slijmprop verloren maar verder helemaal niks! Je wordt er zooooo moedeloos van. Ze komen nu nog zondag langs en anders maandag naar het ziekenhuis voor een gesprek! Ik hoop echt dat we allemaal snel en zonder inleiding ons kindje in onze handen hebben

4 maanden geleden

Reactie op cecilialalala

Jaa klopt het duurt inderdaad niet lang maar ze willen niet het risico lope ...
Oo joh, wat flauw dan dat ze je nu wel hoop hebben gegeven dat ze het vandaag zouden kunnen doen... Mijn verloskundige is nu nog bij een bevalling, dus ik ben ook nog niet aan de beurt geweest helaas.

4 maanden geleden

Hier ook 5 juli uitgerekend. En helaas ook nog niks.. gisteren gestript met 1cm ontsluiting, maar helaas is er geen bevalling mee in gang gezet.. morgen nog een keer proberen. Anders komende week gesprek in het ziekenhuis over inleiding. Je begint inmiddels wel moedeloos te worden en het vertrouwen te verliezen dat de baby zich nog zelf meldt! Al hoop ik het zo.

4 maanden geleden

Strippen is hier zojuist met 40+5 niet gelukt. Alles nog helemaal dicht en geen cm ontsluiting. Had toch andere hoop 🥲