202 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Ik ben 41+2 vandaag en vanmiddag gaan ze weer een poging doen om me te stri ...
Heel veel succes vanmiddag! Mijn verloskundige gaf net aan dat je medisch wordt zodra er een ballon wordt geplaatst. En als dat ballonnetje zijn werk doet dan heb je nadien 2 of 3 cm ontsluiting en kunnen je vliezen gebroken worden, maar dan wel in het ZH. Bij 9 van de 10 vrouwen komt de bevalling op gang bij het breken van de vliezen.
4 maanden geleden
Ik ben net voor een tweede keer gestript. Hopelijk levert het dit keer wel het gewenste resultaat en anders morgen een ballon.
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Weer wakker geworden zonder baby of weeën, hopelijk gaat het strippen vanda ...
Hier na 3x strippen ook gelukt!
Zondag rond 11 uur in de ochtend gestript. toen de hele dag wat bloed verlies (slijmprop was ik al 2 dagen daarvoor verloren) en om 1900 begon het wat te rommelen en om 21:00 kwamen de weeen om de 1,5 min en was het heel pittig. Uit eindelijk is onze dochter vannacht om 1:35 geboren.
Lieve dames die nog wachten houd moet! Ik denk aan jullie
4 maanden geleden
Vandaag 41+3. Woensdag bij 41.5 afspraak in het ziekenhuis voor CTG en plaatsen van ballon. Gisteren voor de 2e keer geprobeerd te strippen, maar helaas op 1cm blijven zitten. Dus viel helaas niet goed te strippen. Spannend. Hoop dat de baby zich vandaag of morgen nog zelf meldt.
4 maanden geleden
Reactie op dian95
Vandaag 41+3. Woensdag bij 41.5 afspraak in het ziekenhuis voor CTG en plaa ...
Zo gek want ik heb ook 1cm ontsluiting en kan wel gestript worden
4 maanden geleden
Reactie op Btl
Hier na 3x strippen ook gelukt!
Zondag rond 11 uur in de ochtend gestript. ...
Van harte gefeliciteerd!! En wat fijn dat alles zo vlot is verlopen voor jullie 🥰
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Zo gek want ik heb ook 1cm ontsluiting en kan wel gestript worden
Ooh. Ze heeft wel deels een beetje gedaan. Maar kon eigenlijk alleen maar bovenop zijn hoofdje masseren, maar niet rondom, omdat ze er niet met 2 vingers bij kan. Dan is het het meest effectief.
4 maanden geleden
Reactie op dian95
Ooh. Ze heeft wel deels een beetje gedaan. Maar kon eigenlijk alleen maar b ...
Aah oké! Ja hier ook alleen met 1 vinger. Ze probeerde met 2 maar toen gaf ik aan dat het zeer deed 🙈had niks moeten zeggen
4 maanden geleden
Op maandag 08-07 was ik nog niet te strippen.
Woensdag 10-07 had ik 3cm ontsluiting en hebben ze rond 15uur mij gestript.
Na een mega heftige bevalling waar ik mijzelf alleen maar kleine stukjes van kan herinneren. Is er uiteindelijk door ziekenhuis personeel besloten over te gaan tot een spoedeisende omdat het erg slecht ging met mij en ook minder goed met de baby.
Uiteindelijk is onze dochter geboren op 11-07 om 13.36uur.
Helaas weet ik hier helemaal niks van en ging het ongeveer 3uur na de keizersnede ook met mij weer de goede kant op.
Er zijn blijkbaar veel foto’s gemaakt door het personeel van alles. Zelf hier nog niet aan toe momenteel om ze te bekijken al maar hopelijk binnen kort wel zodat ik het een plekje kan geven.
Wat er precies aan de hand was weten ze nog steeds niet in het ziekenhuis alleen dat het met mij niet goed ging en dat mijn bloedwaardes te hoog waren.
Hierdoor ook al die tijd in het ziekenhuis geweest en zijn vanmorgen naar huis gemogen. Bloedwaardes nog steeds niet goed maar omdat ik geen klachten heb toch naar huis gemogen.
Hopelijk kunnen we nu lekker gaan genieten ☺️
4 maanden geleden
Nou hier is het nu wel gelukt gelukkig! 1cm ontsluiting, maar ze is wel helemaal goed rond kunnen gaan en de vliezen helemaal los kunnen maken. Nu maar een flinke wandeling gaan maken (hond ook weer blij) en ik kreeg als tip vanavond lekker vet en ongezond te eten om de darmen goed van slag te maken. Hele vervelende tip 😏
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Nou hier is het nu wel gelukt gelukkig! 1cm ontsluiting, maar ze is wel hel ...
Spannend!
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Nou hier is het nu wel gelukt gelukkig! 1cm ontsluiting, maar ze is wel hel ...
say no more. Stelde net al aan m’n vriend voor om maccie te eten 🤣
4 maanden geleden
Reactie op beaug
Vandaag intake in het ziekenhuis voor inleiden. Ga vandaag nog vragen of ze ...
Even een update hier. Na de CTG was de conclusie dat de baby’s groei stagneerde. Daarom raadde de gynaecoloog aan om niet af te wachten en een inleiding te plannen. Liever gister dan vandaag… zo doende naar huis gegaan, extra spullen gepakt en is de ballon geplaatst. Dit was voor mij echt heel erg pijnlijk helaas. Uiteindelijk is dat wel gelukt met 2 cm ontsluiting. Ik mag helaas niet naar huis en moet ter observatie blijven. Morgen wordt gekeken of de vliezen gebroken kunnen worden.
Zo zie je maar dat er hier echt niks te plannen valt. Helaas in een keer medisch en alles in het ziekenhuis afwachten nu
4 maanden geleden
Reactie op beaug
Even een update hier. Na de CTG was de conclusie dat de baby’s groei stagne ...
Ow wat een omslag opeens! Heel veel sterkte en succes de aankomende uren. Hopelijk komt je kleine snel!
4 maanden geleden
Reactie op beaug
Even een update hier. Na de CTG was de conclusie dat de baby’s groei stagne ...
Oh jeetje wat een omwenteling. Hopelijk lukt het je om je mindset wat om te gooien. You got this mama! Nog eventjes en je hebt je kleintje in je armen 💕💕💕💕💕
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Oh jeetje wat een omwenteling. Hopelijk lukt het je om je mindset wat om te ...
Nou! Hier een hele snelle update.
Om 17:00 15 juli heb ik een ballon gekregen. Er was zoveel angst voordat ik een tweede ballon moest krijgen omdat ik bang zou zijn dat het niks deed.
23:00 controle en aan de CTG omdat de baby maar niet wou gaan slapen en zo druk was in de buik.
Om 23:15 heb ik de knop ingedrukt om te komen omdat ik zo’n pijn had. Ze zeiden nog: Beau als je nu al zegt dat je pijn hebt, ga je het met deze mindser niet redden. Ga maar gewoon even douchen.
Om 23:30 bleek ik 9 cm ontsluiting te hebben. Tegen alle verwachtingen in, want na plaatsen ballon was dit dus pas 3 cm!!!! Om 03:10 is Lou geboren, na dus slechts 3,5 uur. Het was heel heftig omdat het zo snel ging en de inleiding plots was, maar wat fantastisch zo snel!
Succes mama’s. Ook al geeft je lichaam dat je niet meer kan en dat het niet meer vol te houden is, het is echt zo. ❤️❤️❤️❤️❤️
4 maanden geleden
Reactie op beaug
Nou! Hier een hele snelle update.
Om 17:00 15 juli heb ik een ballon gekr ...
Ahhh Beau, wat fijn dat het zo goed is voorlopen voor jullie. En wat heb je het super goed gedaan, chapeau!!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve Lou. Hopelijk kunnen jullie nu eindelijk samen genieten en gauw naar huis. Dikke knuffel 🤗
4 maanden geleden
Hier ook even een update: eindelijk bevallen 😍 gister afspraak in ziekenhuis voor ballon en evt inleiden. bleek ik al bijna 5 cm te hebben. Weer thuis kreeg ik weer weeen en deze zijn doorgezet dus vanochtend op natuurlijke wijze bevallen. Wel echt pittig en heftig moet ik zeggen had erge rugweeen. Heb op een gegeven moment remifentanil gaan gebruiken. Super happy nu