4 Reacties

4 maanden geleden

Welke zoogcompressen heb je? Als het van die weg werp synthetische zijn kan het komen doordat het gaat groeien. Je kan geloof ik altijd het beste van natuurlijk materiaal nemen. 100 procent katoen etc

4 maanden geleden

Weet je zeker dat het van de zoogcompressen zijn en dat het niet een mogelijk startende borstontsteking is? Als je nog kraamzorg hebt zou ik die er even naar laten kijken of anders de vk. Gisteren had ik ook een rode vlek aan een borst die na voeden niet wegtrok, in overleg met vk maar de stappen gezet bij eventuele start borstontsteking, na deze stappen (normaal voeden, niet masseren, koelen, en ontstekkingsremmer) was de vlek weg

4 maanden geleden

Ik heb dat ook door dat plastic laagje wat er vaak in zit. Dit heb ik ook met maandverband. Dus ik gebruik wasbare compressen en wasbaar maandverband. Dat lucht lekker en kun je net wat langer gebruiken haha Al is die van mij na een ronde borstvoeding door dat ik begin met lekken aan de andere borst vrij snel aan vervanging toe haja

4 maanden geleden

Wasbaar! Alleen maar wasbaar gebruikt vorige keer en nu weer. Ik heb ze van bamboe (bol.com) en die werkten top!