8 Reacties
6 dagen geleden
‘S ochtends ook op tijd weer wakker worden bedoel ik in m’n eerste zin 🙈
6 dagen geleden
Ja, het slimste is toch wel de ochtend vroeger starten. Dus wakker maken, dat is even zielig, maar het ritme gaat zich dan aanpassen en ws na een paar dagen gaat het steeds beter (eerder naar bed).
Zou zelf ook in kleine stapjes doen. Dus stel hij wordt nu om 10.00 in de ochtend wakker, zou ik beginnen met half uurtje eerder. Enzovoorts.
Mooie start van de dag is toch wel tussen 7 en 8, hangt ook af van of je op bepaalde dagen eruit moet voor werk enz natuurlijk, dan wellicht wat vroeger.
6 dagen geleden
Ze zijn zo'n 12 uur op overdag. Dus s ochtends eerder beginnen met de dag hekpt
6 dagen geleden
Reactie op Beanie85
Ja, het slimste is toch wel de ochtend vroeger starten. Dus wakker maken, d ...
Ja klinkt logisch inderdaad. Het rare is alleen dat het uitslapen pas sinds de laatste dagen is. Daardoor werd hij wel steeds rond 8 uur wakker; wat ik een perfect tijdstip vind, maar toen sliep hij ook zo laat pas savonds. Of nou ja, hij slaapt wel, maar alleen bij mij aan de borst of bij papa op schoot. Niet in z’n bedje. Misschien heeft het ook te maken met extra aanhankelijkheid door de sprong. Maar ik ga het eerder wakker maken proberen! Bedankt voor je reactie
4 dagen geleden
Reactie op kali1996
Ik ben benieuwd of het is gelukt! Ik heb namelijk precies hetzelfde met mij ...
Het wakker maken sochtends is gelukt, dat ging probleemloos. Hij is daardoor alleen niet eerder gaan slapen. Het gaan slapen savonds blijft een hele strijd. Ik heb dus zelf echt geen avond meer. De nacht gaat daarentegen dan wel weer prima… Hoe gaat dat bij jou?
4 dagen geleden
Dit is ook mijn ritme met m’n zoon en ik geniet er met volle teugen van nu ik nog verlof heb ❤️.
3 dagen geleden
Hier hetzelfde ritme. In de avond wil hij bij ons op de borst slapen. Pas als wij naar bed gaan, wil hij in zijn bedje slapen (zonder strijd). Daardoor ook een uitslaper, maar zolang ik verlof heb geniet ik er van hoor!