11 Reacties
8 maanden geleden
Zeker naar de bekkenfysio mee gaan, zeker als je al weer zwanger bent en last hebt. Zal er niet beter door worden! Ik zelf ook last van gehad na bevalling, na oefeningen na paar maanden beter. Nu heel soms als ik niet goed aanspan als ik moet niezen ofzo 😅
8 maanden geleden
Indd Bekkenfysio gaan, nu tijdens de zwangerschap zal het wel alleen maar erger worden, door de groei van het kindje. Maar na de bevalling ook goed oefenen met een bekkenfysio. Indien het na 9mnd (na de bevalling) niet weg is zijn er ook andere mogelijkheden (operatieve mogelijkheden).
8 maanden geleden
4 jaar geleden bevallen van de oudste en toen begon het bij mij met druppels verliezen, fysio gegaan maar is nooit helemaal weggegaan.
9 maanden geleden bevallen van nummer 2 en nu met hurken of hoesten loopt het me gewoon weg, ben nu wel ook 29 weken zwanger van nummer 3 erbij maar wordt er niet beter op.
Loop ondertussen al 4 jaar bij fysio etc maar gaat niet weg.
Heb me wel voorgenomen om na deze bevalling ermee verder te gaan op aanraden van de verloskundige.
8 maanden geleden
Bekkenbodem fysio. Ik had er ook echt last van met de fysio is het al zo dat ik nog maar af en toe met niezen en hoesten er last van kan hebben, en om de een of andere reden als ik bijna ongesteld moet worden gaat het iets minder.
8 maanden geleden
Bij mij is het helemaal weggegaan door bekkenbodemoefeningen die ik van de fysio kreeg. Heb ik wel heel trouw elke dag minimaal 1 keer gedaan een hele periode lang.
8 maanden geleden
Naar een bekkenbodemfysio gaan zo snel mogelijk :). En als je bijv op de wc zit eens proberen je plas “op te houden”. En dit een paar keer doen om je bekkenbodem te trainen.