9 Reacties
4 dagen geleden
Herkenbaar! Mijn zoontje accepteert geen speen maar hij wordt ineens heel vaak huilend wakker, met z’n oogjes nog dicht. Soms kan ik hem gauw aanleggen en dan is hij zo weer weg, dan was het dus duidelijk zuigbehoefte. Soms is hij zo overstuur dat hij niet eens aanhapt en dan moet ik hem echt oppakken en wiegen. Ook dan is hij heel snel weer in slaap, alsof hij helemaal niet echt wakker was. Ik dacht al misschien nachtmerries? Maar lijkt me raar zo vaak.. Vind het wel heel sneu
4 dagen geleden
Reactie op Tiflihabibi
Herkenbaar! Mijn zoontje accepteert geen speen maar hij wordt ineens heel v ...
Ja ik heb ook wel even dromen/nachtmerrie gedacht, maar daar gebeurt het te vaak voor. Het is meer alsof ie de overgangen naar verschillende slaapfasen eerst heel lastig vindt, en op een gegeven moment in zn diepe slaap is ofzo. Maar dan in de nacht soms ineens toch weer huilen met ogen dicht. Ik vind t maar vaag haha!
2 dagen geleden
Hetzelfde hier! Sliep goed, enkel rond 4uur wakker voor een voeding en sliep dan weer verder. Maar nu sinds een week om half 10 (nadat ie om 7u is gaan slapen) huilend wakkee met ogen dicht en dan kan het spelletje beginnen. Speentje erin, stil en ik weer weg. 10min later, weer huilen, even aai over de bol, ik weg.. 5min later weer huilen met de ogen dicht en nu niet te troosten. Kan ‘m niet meer wegleggen, of enkel voor een minuut en dan enkel met een voeding is ie na een tijdje weer in slaap te krjjgen. Dan na een halfuur weer een huiltje, maar houdt ook op na een halve minuut. Gisteravond ging dit door tot 1uur 🥲
2 dagen geleden
Reactie op mariskaMisk
Hetzelfde hier! Sliep goed, enkel rond 4uur wakker voor een voeding en slie ...
Ja precies dit! Hoe oud is jullie kindje? Ik heb afgelopen nacht elk uur gezien 🥲 Bijna elke keer rond dezelfde tijd (tussen 10 over en 20 over, en dan elk uur). Toch iets met de slaapovergang denk ik. Voeding hoefde hij dan ineens niet vannacht (misschien wel als ik het had aangeboden, maar hij was dus vooral slapend aan t huilen). Echt vermoeiend! Hopelijk is dit tijdelijk en snel voorbij 🙏
2 dagen geleden
Reactie op EenJ24
Ja precies dit! Hoe oud is jullie kindje? Ik heb afgelopen nacht elk uur ge ...
22 weken.. dus ik dacht dat we de 4 maanden slaap regressie eigenlijk wel voorbij waren 😅 het is heel vermoeiend en frustrerend, slaap je eindelijk weer bijna en dan beginnen ze weer. 🥲
2 dagen geleden
Reactie op EenJ24
Ja precies dit! Hoe oud is jullie kindje? Ik heb afgelopen nacht elk uur ge ...
En hoe oud is jouw kindje?
2 dagen geleden
Reactie op mariskaMisk
En hoe oud is jouw kindje?
19 weken (gecorrigeerd 20). Dit is nu al zo’n 2-3 weken denk ik, dus ik dacht ook dat we zo langzaam richting het einde zouden gaan. Maar het lijkt nu juist erger te worden… Misschien dat er een piekmoment is ofzo? En daarna minder?
2 dagen geleden
Het is alsof ik over onze eigen avonden lees. Gaat hier echt precies zo! Geen idee wat de omslag heeft veroorzaakt
één dag geleden
Dat huilend slapen herken ik van de vroege ochtend, tussen 4 en 7. Ik word er wakker van, zij lijkt af en aan dat te doen en weer in slaap te vallen. Soms word ze er meteen wakker van, soms ook later.
Ik zie op de babyfoon dat haar ogen dan open gaan als ze er echt wakker van wordt.
Zelf ken ik het niet van de avond, heftig hoor dames :/ zou het een staartje zijn van sprong 4?