12 Reacties
10 dagen geleden
Ik keek er ook heel erg tegenop, maar het is zo erg meegevallen! Ze kreeg s ochtends haar vaccinaties, heb haar aan de borst gelegd tijdens haar prikjes. Werkte goed als afleiding en troost! Eigenlijk heeft ze zo ongeveer de hele dag geslapen, heb haar temperatuur goed in de gaten gehouden. Einde middag zat ze op 37,5 en heb ik haar een zetpil 120 mg gegeven, daarna daalde haar temperatuur gelijk. Komt helemaal goed! Succes!!
10 dagen geleden
Niet teveel druk maken. Beide kids bij mij gelukkig weinig klachten na vaccinaties, eerste zoon had wat spierpijn leek het na de prikjes dus ik deed voorzichtig met broek aan en uit en een wijde broek aan. Nu de tweede was op moment zelf huilen en buiten was ie meteen in slaap gevallen.
Die orale vaccinatie is helemaal prima, tussendoor steeds tut erin en meeste blijft wel zitten, hij vond het volgens mij wel lekker😜
Verder veel knuffelen, had voor de zekerheid Zetpillen in huis gehaald maar deze keer niet nodig gehad.
10 dagen geleden
Hier ook maar heel weinig last gehad. Keek de arts na de prikjes weer lachend aan. Veel knuffelen en bedenken dat het voor een goed doel is!
10 dagen geleden
Wij hebben dr veel bij ons gehouden na de vaccinatie, ze was hangerig, veel slapen en wel wat meer huilerig dan normaal. In de avond liep haar temperatuur op en hebben we een zetpil van 120 gegeven en daarna heeft ze heerlijk geslapen en was ze er snel bovenop
10 dagen geleden
Reactie op lysanne74
Niet te druk maken. wat ik heb gedaan is een koud washandje erop gedaan &am ...
Waarvoor is het koude washandje? Als het helpt tegen de pijn oid wil ik het bij mijn dochtertje ook proberen! 😄
9 dagen geleden
Reactie op ietsmetkaas
Waarvoor is het koude washandje? Als het helpt tegen de pijn oid wil ik het ...
Jaa voor de pijn en zwelling. Ik als baby kon na de prikjes mn benen een paar dagen niet bewegen🫢 vraag me niet waarom, dit zij mn moeder. Die gaf ook deze tip. Bij mn zoontje werkte het, is verkoeling.