10 Reacties
20 dagen geleden
Hier ook een kereltje die er 2 dagen last van heeft gehad. Zetpil en veel knuffelen hielp hier.
En wat betreft het dan niet meer door willen met vaccinaties, ik denk maar zo ze hebben veel meer last van de daadwerkelijke ziektes waar de vaccinaties voor beschermen. Moet er zelf niet aan denken dat mijn kind straks een van die ziektes heeft, terwijl ik hem ervoor had kunnen beschermen.
20 dagen geleden
Ik begrijp je gevoel heel goed. Ik schrok na de vaccinaties ook zó erg van de reactie van mijn zoontje. Wordt weer verdrietig als ik eraan denk. Hij heeft reflux en precies op het moment dat hij enorm overstuur aan het huilen en gillen was omdat hij zich niet lekker voelde door de vaccinatie, spuugt hij melk en omdat dat tegelijk ging verslikte hij zich en leek het echt even alsof hij stikte. Hij maakte helemaal zo’n stuiptrek beweging. Dóódeng! Mijn eerste gedachte was toen ook: dit doe ik nooit weer! Echter de dag erna was er niks meer aan de hand en toen dacht ik juist weer tja… Dit is maar eventjes en stel ze worden ernstig ziek omdat je niet gevaccineerd hebt dan zijn die gevolgen veel heftiger. Dus ik ga toch weer binnenkort voor de volgende prikjes…
18 dagen geleden
Ik zou zeggen lees je eens in over het niet vaccineren.
Ga op zoek naar informatie.
Als je je inleest kun je beter een keuze maken, en sta je ook achter de keuze als je kiest om niet te vaccineren.
Ik mag hier op het forum er niet verder op in gaan.
Je mag me altijd een bericht sturen voor meer informatie.
18 dagen geleden
Verdrietig he?!
Ik vond het vooral zo een verschil tussen de kinderen. Mijn eerste zoontje, huilde bijna niet en had alleen met de dktp prikken last. Zoontje 2… wat een verschil. Wat een verdriet! Ik gaf hem echt om de 6 uur een zetpil, was anders niet te doen voor hem. Echt heel sneu.
Lees in je bericht niets over een zetpil, dat zou nog kunnen helpen.
18 dagen geleden
Bij de eerste vaccinaties weinig last van gehad🙈 alleen beetje jengelig. Maar was prima te doen. Zetpillen erin en prima. 2 dagen later was het over. Volgende week krijgt die de 5mnd vaccinatie.
Tijdens die vaccinatie van 3 mnd zat due ook denk ik in een sprongentje + tandjes want hij heeft ontzettend rode wangentjes toen, maar nu ook nog steeds
17 dagen geleden
Je kan er ook voor kiezen om de volgende vaccinaties anders te timen. Dus nog een paar maanden te wachten met de volgende dosis als ze geen last heeft van tandjes. Helemaal stoppen lijkt me niet zo verstandig….