23 Reacties
15 dagen geleden
Heel eerlijk? Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ongeacht de situatie vind ik dat je de vader niet kan weigeren om er voor zijn kind te zijn. Hij wilt dus gewoon weten hoe het met de gezondheid gaat ect. En kan me best begrijpen als jullie niet fijn uit elkaar zijn gegaan dat hij wel graag zelf alles ook wil horen en zien wat het cb te zeggen heeft.
Ik snap dat je je ex niet wilt zien, maar het is wel de vader van je kindje.
15 dagen geleden
Reactie op Chella0501
Heel eerlijk? Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ongeacht de situatie vin ...
En dit bedoel ik zeker niet stom of negatief!
15 dagen geleden
Wettelijk: heeft hij gezag? Zo ja dan mag hij erbij zijn.
Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd en hoe jullie omgang nu is en hoe het is geregeld met de kleine.. maar hij is wel de vader en als hij betrokken wilt zijn is dat alleen maar goed denk ik. Jullie zullen nog lang met elkaar moeten dealen dus is t van belang om in deze altijd je kind voorop te stellen.
15 dagen geleden
Je moet vanuit het belang van je kind kijken. Heeft hij niet toffe dingen gedaan t.a.v. jou? Dat is niet leuk, maar heeft niks met je kind of zijn vaderschap te maken. Ga hier niet tegen vechten, je kind krijgt er last van. Heeft hij niet toffe dingen gedaan bij jullie kind? Dan zou je eenouder gezag kunnen verzoeken.
15 dagen geleden
Ligt eraan hoe je het gezag hebt geregeld. Als jullie gedeeld gezag hebben dan mag je hem niet weigeren. Je kan natuurlijk wel je afspraak verplaatsen en hem daar niet van op de hoogte stellen, als je hem echt niet wilt zien
15 dagen geleden
Reactie op AnoniemLwd
Ligt eraan hoe je het gezag hebt geregeld. Als jullie gedeeld gezag hebben ...
Ja ik ben dit inderdaad ook vanplan. Het is vrees ik nodig
15 dagen geleden
Reactie op Nijntje Zoomer
Ja ik ben dit inderdaad ook vanplan. Het is vrees ik nodig
Vreselijk voor je dat het zo moet 😔 heel veel sterkte!
15 dagen geleden
Reactie op AnoniemLwd
Ligt eraan hoe je het gezag hebt geregeld. Als jullie gedeeld gezag hebben ...
Om vervolgens nog meer problemen te veroorzaken. Soms is het verstandig om in het belang van het kind te kijken. Maar ik weet niet wat er is gebeurd.
Dus mijn advies is kijk in het belang van je kindje en wees soms de wijste hoe moeilijk het ook is
15 dagen geleden
Reactie op Chan98
Om vervolgens nog meer problemen te veroorzaken. Soms is het verstandig om ...
Gaat toch niet werken, vader kan gewoon berichten krijgen of in mijn kind dossier inzien wanneer afspraken zijn en krijgt ook meldingen van afspraken. Dit is idd vragen om meer problemen.
15 dagen geleden
Reactie op AnoniemLwd
Vreselijk voor je dat het zo moet 😔 heel veel sterkte!
Dankjewel
15 dagen geleden
Reactie op Chella0501
Gaat toch niet werken, vader kan gewoon berichten krijgen of in mijn kind ...
Gelukkig kan hij dat niet zien en heeft hij die inlog gegevens niet. Maar inderdaad vragen om problemen maar ben echt nog niet klaar om hem onder ogen te komen.
15 dagen geleden
Gelukkig kan hij dat niet zien en heeft hij die inlog gegevens niet. Maar i ...
Hij kan gewoon inloggen met zijn eigen digid, dus helaas ben ik bang dat hij toch in deze gegevens kan.
Mijn man en ik kunnen afzonderlijk van elkaar in het kinddossier van onze zoon met onze eigen digid
15 dagen geleden
Reactie op Chan98
Om vervolgens nog meer problemen te veroorzaken. Soms is het verstandig om ...
??? Je geeft zelf al aan dat je niet weet wat er is gebeurt dus ik vind je bericht erg veroordelend. Als moeder aangeeft dat ze bang is dat het noodzakelijk is om vader niet bij de afspraak te laten zijn wie zijn jullie dan om hier in de reacties te doen alsof moeder niet in het belang van haar kind denkt? 😅 soms is het JUIST in het belang van het kind dat moeder en vader niet samen in één ruimte zijn
15 dagen geleden
Gelukkig kan hij dat niet zien en heeft hij die inlog gegevens niet. Maar i ...
Ik vind het heel erg voor je dat je je zo voelt en zo genoodzaakt voelt om deze handelingen te moeten treffen. Echter weten wij allen niet het volledige context en kunnen wij jou daarin geen goed advies geven. Zoals iemand anders ook al zei, goed kijken naar wat goed is voor je kindje dat is het belangrijkste. Ik hoop dat je ex jou en je kleine niks fysieks heeft aangedaan waardoor je je nu zo voelt. Is dit wel het geval raad ik je echt aan om goed hulp te vinden hiervoor zodat jij je weer veilig voelt. (Als er zoiets ergs in die trant is voorkomen natuurlijk!)
14 dagen geleden
Wat een ontzettend nate situatie. Wat je misschien kan doen is het verhaal, incl. wat er gebeurd is bij het CB neerleggen. Zij zijn er namelijk ook heel erg voor de ouders en zullen ook aan jou/jullie vragen hoe jullie het ouderschap ervaren.
Hoe moeilijk het ook is stel altijd het belang van je kindje voorop. Misschien kun je met hem en of CB wel aankaarten dat jij er momenteel nog niet klaar voor bent hem te zien. Maar wat betreft gezamelijk er zijn voor je kind en gezag veranderen zou ik het vooral wat tijd geven. Kijk even of je emotie wat zakt als dingen een plek krijgen. Keuzes die je wat betreft gezag nu maakt blijven bij je voor de rest van je leven. En betrokkenheid van een vader voor een kind is onwijs belangrijk.
14 dagen geleden
Reactie op AnoniemLwd
??? Je geeft zelf al aan dat je niet weet wat er is gebeurt dus ik vind je ...
-edit mod Eliza- reactie weggehaald, ongepast
14 dagen geleden
Reactie op kinderwens1995
13 dagen geleden
Hey allemaal,
Ik zie dat de discussie een beetje off-topic is geraakt en de toon niet helemaal vriendelijk meer is. Laten we weer teruggaan naar het oorspronkelijke onderwerp en zorgen dat het hier leuk en respectvol blijft. Ik zal wat reacties weghalen die niet gepast zijn en wil jullie vragen on-topic te reageren.
Liefs,
Eliza