46 Reacties

2 maanden geleden

Ik lees ook even mee 😄

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Hoe zouden jullie het dan doen met een kamer? Kijk je dan echt naar geschak ...
Ik denk gewoon een familiekamer en de kids dan samen. De oudste had rond de leeftijd van 3 maanden al geen nachtvoedingen meer. Geen idee of deze dat dan nog wel heeft. Hoop het niet 😅

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Hoe zouden jullie het dan doen met een kamer? Kijk je dan echt naar geschak ...
Wij hebben een appartement met 2 slaapkamers. De baby slaapt dan bij ons, de oudste op een eigen kamer. Net als thuis eigenlijk.

2 maanden geleden

Reactie op katieperrie

Weet jij of je de kinderwagen voor de kleintjes met bak echt tot het vliegt ...
Kinderwagen en reiswieg kan je meestal meenemen tot aan vliegtuig. Net voor je instapt kan je hem met tags achterlaten en gaat hij in het ruim mee. Bij uitstappen krijg je hem soms ook meteen weer mee of hij komt op de band. Ff checken bij vliegmaatschappij

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Wij hebben een appartement met 2 slaapkamers. De baby slaapt dan bij ons, d ...
Oh ja een appartement is dan top inderdaad! Ik dacht meer aan echt een hotel.

2 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Ik denk gewoon een familiekamer en de kids dan samen. De oudste had rond de ...
Hahaha ohja wij hebben wat andere ervaringen met onze oudste.. zoals een 9 maand slaap regressie waarbij rond 3:30/4:30 alle registers open gingen en ze alleen maar zittend op ons wilde verder slapen 😂 Denk dat we een family break up hadden gedaan als we daar een baby bij gehad hadden in een familiekamer 😅

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Oh ja een appartement is dan top inderdaad! Ik dacht meer aan echt een hote ...
Ja en dit is dan een appartement op een all in complex. Dus alle voordelen van een hotel, maar ook meerdere slaapkamers en een keukentje (zodat ik ook gekolfde melk kan geven en af en toe van een cocktail kan genieten 😁). Hopelijk wordt het net zo relaxt als ik in m'n hoofd heb haha.

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Hahaha ohja wij hebben wat andere ervaringen met onze oudste.. zoals een 9 ...
Pff meen je. Dat is echt niet chil nee. Wij hebben wel eens slaapregressie maar hij sliep dan tussen ons in of na een kwartiertje weer op zijn eigen bed. Maar wie weet is de newborn wel veel erger. 😅

2 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Pff meen je. Dat is echt niet chil nee. Wij hebben wel eens slaapregressie ...
Ach joh gewoon doen en dan zie je het wel toch. Een leven geleid door angsten is ook geen leuk leven. Buiten dat we elke dag dus vanaf 03:30/04:30 zittend verder sliepen en ziek stijve nekken hadden hebben we een heerlijke vakantie gehad. Die massages in dat resort waren spot goedkoop dus elke dag een genomen haha!

2 maanden geleden

Vraagje voor de vakantie gangers onder ons, hoe doen jullie dit met kinderwagen? We willen onze dure kinderwagen niet mee nemen en kijken om eentje te huren maar opzoek naar jullie ervaringen ☺️

2 maanden geleden

Reactie op LesJB

Vraagje voor de vakantie gangers onder ons, hoe doen jullie dit met kinderw ...
Wij nemen de draagzak mee voor wanneer we naar een stadje zouden willen (waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren) en nemen alleen de reiswieg mee in het vliegtuig, dus zonder het onderstel. Ik ben ook bang dat het onderstel kapot zal gaan en op deze manier heeft hij tenminste een plekje om te slapen als wij bijvoorbeeld uit eten zijn. We hebben ook nog een deryan tentje die mee gaat als soort van box en wellicht ook slaapplek aan het zwembad of strand.

2 maanden geleden

Wij gaan begin september naar Kos. Onze dochter is dan 8.5 week. Zijn gegaan voor een all inclusive resort met een kamer aan het zwembad. Dan kunnen wij in het zwembad liggen (evt om en om) en kan onze dochter lekker slapen in de kamer met airco. Ben heel benieuwd hoe het vliegen zal zijn.

2 maanden geleden

Reactie op LesJB

Wij hebben ook heel lang getwijfeld, maar gaan toch weekje naar Mallorca be ...
Waar gaan jullie heen?

2 maanden geleden

Reactie op Syl689

Waar gaan jullie heen?
Hotel/app Green Garden. Gaan jullie ook naar Mallorca? :)

2 maanden geleden

Reactie op LesJB

Vraagje voor de vakantie gangers onder ons, hoe doen jullie dit met kinderw ...
Ik heb bij onze eerste een wagen gehuurd bij tiny library en dat ging echt top, zou het iedereen aanraden. Wij huurden de Joolz Aer (wieg, onderstel hadden we al) en deze is ook veel smaller en compacter dan een normale wandelwagen. Dus top voor een hotel kamer/appertement en horeca op locatie!

2 maanden geleden

Reactie op LesJB

Hotel/app Green Garden. Gaan jullie ook naar Mallorca? :)
Nee nog niet hahaha We zijn aan het rondkijken. Dank je wel

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ik heb bij onze eerste een wagen gehuurd bij tiny library en dat ging echt ...
Maar voor hoelang dan? Best wel prijzig.. heb m maar een weekje nodig 😊

2 maanden geleden

Reactie op LesJB

Reisbaby.nl overwegen wij voor onze vakantie iets te huren! Daar kan je voor kortere periode.

2 maanden geleden

Reactie op LesJB

Wij huurden hem 1 maand, maar scheelde dat we alleen de bak nodig hadden. Was toen volgens mij 30/40 eu ofzo

2 maanden geleden

Wij ervaren nu dat onze zoon wat van slag is (van de reis van gisteren/ander ritme tijdens de reis/nieuwe omgeving). Wellicht even rekening mee houden de eerste dag 😅