13 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg ook even.. wij moeten nog boeken voor halverwege september. We denken eraan om naar de Belgische ardennen te gaan.

3 maanden geleden

Draagdoek/zak en wij hebben veel aan zo'n wipstoeltje nu. Weet niet of ze dat daar hebben? Oh en heel veel hydrofiele doeken 馃槄

3 maanden geleden

Er is niks burgelijkscmeet aan Centerparcs hoor met de prijzen die ze durven te vragen nu. Wij gaan ieder jaar eigenlijk wel n midweek minimaal en je merkt daar dat wat je vroeger zag dat de 'armere en modale' gezinnen daar zaten t nu echt wel de twee verdieners met( jonge) kinderen zijn! Nee burgerlijk is t niet meer hoor haha. Centerparcs heeft bijna standaard een (open spijlen) ledikantje staan. Dus beddengoed voor de kleine is zeker n must. Als je geen opgemaakte bedden hebt gekozen of bedlinnen pakket dan moet je t zelf meenemen. T zijn 1 persoons bedden tegen elkaar aan en 1 persoons dekbedden. Ik weet niet waar en wat voor soort huisje je hebt? Voor t zwemmen je eigen baby drijfband meenemen want die zijn daar bijna altijd op als wij gaan zelfs in t laagseizoen.

3 maanden geleden

Reactie op Linda93

Ik volg ook even.. wij moeten nog boeken voor halverwege september. We denk ...
Wij ook gekeken naar de Belgische ardennen. Zagen zo'n park van capfun, hirondelle heet t geloof ik. Ziet er leuk uit voor kids!

3 maanden geleden

Mijn tip is vooral: gewoon doen! Hier in het verlos van mn dochter een maand naar Itali毛 geweest. Beste keuze ever! Niets moest, alles mocht. Heerlijk!

3 maanden geleden

Wij zijn net terug van vakantie! Gingen een weekje weg toen de kleine 13 dagen was haha. Wat wij veel hebben gebruikt is de kinderwagen want daar sliep ze snachts ook in en verder een draagzak en nestje. Door het weer hadden we verschillende dikte dekentjes meegenomen omdat we niet wisten hoe warm het in het huisje zou zijn, elektrische vliegenmepper voor de muggen, hydrofiele doeken en de algemene spulletjes die je thuis ook gebruikt voor de kleine. Geniet van jullie vakantie!

3 maanden geleden

Reactie op Ingebaas

Wij ook gekeken naar de Belgische ardennen. Zagen zo'n park van capfun, hir ...
Prachtig park, alleen jammer dat er geen animatie meer is in september. Dat vind ik het voordeel van Centerparcs, altijd wel iets te doen.

3 maanden geleden

Reactie op Linda93

Prachtig park, alleen jammer dat er geen animatie meer is in september. Dat ...
Jaa dat is idd wel jammer maar als we kijken naar t prijsverschil ga ik zelf wel t animatieteam uithangen 馃ぃ

3 maanden geleden

Wij zijn naar Centerparcs gegaan vorig jaar september. Huisje zat vol muggen (letterlijk 40) kregen een ander huisje, was al beter, naar zaten er toch nog wat. Dus muggenspul zonder deet, anders is die niet geschikt voor baby's. Ook kocht ik bij de action van die citronella stickers en heb die op de bedspijlen geplakt. Verder de gewone dingen die je thuis ook gebruikt. Eventueel flessenborstel, extra afwasmiddel (als je flessen gebruikt) en veel Hydrofiele doeken. Verder moet ik zeggen dat Centerparcs wel echt fantastisch is met kinderen!

3 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Er is niks burgelijkscmeet aan Centerparcs hoor met de prijzen die ze durve ...
Burgerlijkheid heeft toch niets met inkomen te maken? 馃檲 Ik zou zeggen gewoon doen! Je bent in nl, dus alles wat je vergeet kun je zo bij de kruidvat in een dorp verderop halen. Lekker van genieten!

3 maanden geleden

https://www.kidooz.nl/squitos-anti-muggen-stickers.html Deze dingen. Mag je gewoon op het slaapzakje plakken en blijft 72 uur goed

3 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Wij zijn net terug van vakantie! Gingen een weekje weg toen de kleine 13 da ...
Goeie tip van de vliegenmepper

3 maanden geleden

Bedankt allemaal voor de tips 鈾ワ笍