11 Reacties

2 jaar geleden

Hoii, Wij zijn meerdere keren naar Rhodos geweest. Het weer wisselt ieder jaar maar april is nog niet echt zon/zee/strand. Aardig fris nog, sorry! Wij zitten hier ook mee en denken aan Gran Canaria of Dubai. Ben zelf ook uitgerekend in juli

2 jaar geleden

Dankjewel voor je reactie! Zou het in Gran canaria wel al redelijk warm zijn? Lees daarover ook maar rond de 20 graden, zelfde als Rhodos

2 jaar geleden

Hi, Ik zou het niet doen, teminste als je voor warmte en zon gaat. Meerdere keren geweest in het voorjaar, maar wij vonden het te wisselend. Vorig jaar in april in tenerife geweest, kan niet anders dan prefect zeggen. In de avond alleen een jasje nodig. Wij vinden tenerife sowieso geweldig.

2 jaar geleden

Hi! Ik lees ook even mee want wij zijn ook nog op zoek naar een vakantiebestemming voor april. Dacht zelf aan Cyprus. Hoop daar op iets grotere kans op zon dan op bijvoorbeeld Rhodos. Zijn vorig jaar op Tenerife geweest dus willen dit jaar eigenlijk iets anders dan de Canarische Eilanden 😅

2 jaar geleden

Dankjewel voor het meedenken en jullie reacties! Ik ga maar eens wat zoeken voor de Canarische eilanden…

2 jaar geleden

Ik ben 2 jaar geleden ook in april geweest. Het was toen een graad of 20, vond het in zwemkleding wel net iets te fris aan het zwembad. En zwemmen deed vrijwel niemand, dus persoonlijk een andere bestemming kiezen

2 jaar geleden

Wij willen ook april op vakantie naar Spanje, al is het 20 graden, als je al zo zwanger bent geniet je toch niet van enorme hitte is mijn ervaring. Wel nog even lekker weg!

2 jaar geleden

Reactie op Ninavdd

Hi! Ik lees ook even mee want wij zijn ook nog op zoek naar een vakantiebes ...
Haha wij zitten precies hetzelfde! Enige nadeel van Cyprus vind ik wel dat het zo dicht op Libanon ligt

2 jaar geleden

Reactie op Ninavdd

Hi! Ik lees ook even mee want wij zijn ook nog op zoek naar een vakantiebes ...
Ik ben er eind april geweest (in hrt Noorden op studiereis), was overdag prima zonder jas te doen, sommige dagen ook echt warm! Maar soms en ook richting de avond toch weer wat fris hahaha

2 jaar geleden

Reactie op 2024babyy

Haha wij zitten precies hetzelfde! Enige nadeel van Cyprus vind ik wel dat ...
Bedoel je qua oorlog oid? Daar merk je niet zoveel van, alleen als je helemaal in t ountje noord oost zit. Dan zie je de raketten vliegen, heb ik gehoord van vrienden die daar waren. De rest van het eiland merk je daar niks van. Tenzij je het om een andere reden niet wil natuurlijk haha😊