11 Reacties
2 jaar geleden
Hi,
Ik zou het niet doen, teminste als je voor warmte en zon gaat. Meerdere keren geweest in het voorjaar, maar wij vonden het te wisselend.
Vorig jaar in april in tenerife geweest, kan niet anders dan prefect zeggen. In de avond alleen een jasje nodig. Wij vinden tenerife sowieso geweldig.
2 jaar geleden
Hi! Ik lees ook even mee want wij zijn ook nog op zoek naar een vakantiebestemming voor april. Dacht zelf aan Cyprus. Hoop daar op iets grotere kans op zon dan op bijvoorbeeld Rhodos. Zijn vorig jaar op Tenerife geweest dus willen dit jaar eigenlijk iets anders dan de Canarische Eilanden 😅
2 jaar geleden
Reactie op Ninavdd
Hi! Ik lees ook even mee want wij zijn ook nog op zoek naar een vakantiebes ...
Ik ben er eind april geweest (in hrt Noorden op studiereis), was overdag prima zonder jas te doen, sommige dagen ook echt warm! Maar soms en ook richting de avond toch weer wat fris hahaha
2 jaar geleden
Reactie op 2024babyy
Haha wij zitten precies hetzelfde! Enige nadeel van Cyprus vind ik wel dat ...
Bedoel je qua oorlog oid? Daar merk je niet zoveel van, alleen als je helemaal in t ountje noord oost zit. Dan zie je de raketten vliegen, heb ik gehoord van vrienden die daar waren. De rest van het eiland merk je daar niks van. Tenzij je het om een andere reden niet wil natuurlijk haha😊