7 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben nu 38 weken zwanger en ga als het mee zit in augustes naar de centeparks hutteheugte dit vinden de 2 outste van 6 en 7 altijd heel leuk en met baby erbij kan je nog steeds veel doen op het park .
Wat soms ook leuk kan zijn is roompotparken die zijn niet heel duur en kidsclub voor de kinderen en meestal ook een bosrijk omgeving dat ze zig buiten goed kunnen vermaken .
4 maanden geleden
https://www.bosvillahygge.nl Hier pas geweest, heerlijke plek. Treinstation op loopafstand en er staan fietsen bij het huis. Glijbaan en trampoline voor je peuter in de tuin.
4 maanden geleden
Vakantiepark Beerze bulten nabij Ommen schijnt heel leuk te zijn! Plus er zit welness bij als je daar van houdt 😊 en de omgeving is er heel mooi; van alle soorten natuur wat en een recreatieplas in de buurt. Wij zijn dit weekend daar in de buurt geweest in een Airbnb maar hadden graag op dit vakantiepark gestaan.
4 maanden geleden
Wij gaan pas in november onze grote vakantie doen dan gaan we naar Centerparcs Allgäu 🥰
Kijk er echt naar uit. Maar is niet echt "naast de deur"
Wij zelf wonen redelijk dicht bij Centerparcs Heijderbos en dat is ook echt super vooral t zwemmen daar.
Het Meerdal in Limburg is ook super leuk om naar toe te gaan (tip van Flip kijk even op t forum voor de kortingsbonnen van de prenatal 🫣 scheelt toch echt haha)
Wat ook nog wel leuk is als je er om geeft is te kijken naar iets bij een dierenpark. Beekse Bergen heeft een eigen (veul te duur maargoed dat is mijn mening) park waar je kunt overnachten.
Maar wat ik zelf zou doen is wel ff wachten met boeken nu 🫣 stel je gaat overtijd dan zit je in de max 3e week( wij lopen niet heel ver van elkaar) van juli. Je mag zolang je vloeit niet t bad in of zwemmen.
Als je dan in augustus gaat boeken in t begin dan zit je daar weer mee 😢
(En augustus is nog wel zomervakantie wees je daar ook bewust van haha)
4 maanden geleden
Ben nu zelf zwanger van de derde en ben bijna 39 weken zwanger. Zelf nog twee meiden van 6 en 4 jaar oud. We gaan in August twee weken kamperen met eigen caravan op een camping in Nederland. Baby kan op z’n jongst 3 weken zijn of ouder
4 maanden geleden
Ik ben de 19e uitgerekend en hebben voor 5 augustus een huisje geboekt bij een capfun camping om de hoek. Vind het ook wel heel spannend want als de kleine 2 weken later komt moeten we het wel annuleren. Helaas kunnen we zelf niet in september gaan omdat de oudste leerplichtig is, vandaar de gok.
Wel hebben we een goede regeling kunnen treffen met de locatie 😊
Zelf zou ik niet snel voor een hotel kiezen, maar juist voor een camping of huisje omdat je andere kindje dan veel makkelijker naar buiten kan en in een hotel slaap je met zijn allen meestal op 1 kamer.