11 Reacties

één maand geleden

Vorige week op vakantie in zuid Frankrijk geweest. 11u rijden (zonder pauzes) uiteindelijk 14u over gedaan (mede door elektrische auto). Maar dat was ideaal, genoeg korte stops voor de kinderen (baby 8 weken en dreumes 1,5). Ik heb me zeker niet gehouden aan de regel elke 2u uit de maxicosi. Voor die ene keer zal het wel niet zo erg zijn😋

één maand geleden

Ah oké duidelijk! Lijkt me idd ook niet en ze zit daar overigens ook altijd heerlijk in! Oké dankjewel.

één maand geleden

Met 10 weken zijn wij met onze zoon op wintersport gegaan. Autorit van deur tot deur 11 uur. We stopten wanneer hij voor voeding kwam en stopten dan ook wat langer. Zolang hij sliep stopten we echt niet elke 2 uur. Ik dacht zo: Het is niet zo dat we elke dag zo lang met auto op pad gaan. Dus voor een keertje echt geen probleem.

één maand geleden

Wij vertrekken morgenavond naar Zuid Frankrijk en zijn van plan om de hele nacht door te rijden. We stoppen alleen tijdens de voedingen. Die twee x lijkt me niet zoveel kwaad kunnen. De kleine ligt niet structureel uren lang in de maxicosi.

één maand geleden

Je kan via reisbaby.nl makkelijk een bak huren! Optijd stoppen en steeds een andere houding doen?

één maand geleden

Toen mijn zoontje 3 maanden was zijn we een maand wezen roadtrippen door Italië, wij hebben toen wel een reiswieg aangeschaft waar hij plat in kan liggen. Dit is onze beste aankoop van de heel baby uitzet geweest! Onze zoon heeft tijdens de 5000 km die we hebben gereden, 95% van de tijd geslapen. Hij vond de wieg heerlijk en ik voelde me niet schuldig dat hij slecht in een maxi Cosi zat. Wat een uitvinding!

één maand geleden

Die regel van de maxicosi is er vooral voor de ouders die hun kind vaak in de maxicosi te slapen leggen. Eén keer een dag wat meerdere uren is echt niet erg. Gewoon ongeveer elke 2-2,5uur stoppen maar dat moet toch wel ivm voeden en plassen en uitrusten

één maand geleden

Wij zijn met ons zoontje van 3 maanden geweest en nu met onze dochter van 6 weken naar italie. Is goed te doen als je iedere 3 uurtjes even stopt. Wij nemen het aankleedkussen mee zodat ze tijdens het rust momentje even plat kan liggen. Dit kussen is ook handig voor op vakantie zelf.

één maand geleden

Bij onze dochter destijds met 2,5 maand en 3,5 maand naar Italië gereden voor wintersport. Eerste keer in de ligversie van de maxi Cosi, ging top. Ze sliep heerlijk! Tweede keer gingen we met 2 extra volwassenen in de auto dus toen moest ze in de gewone maxi Cosi. Beide reizen om de 3 uur gestopt en dat ging prima.

één maand geleden

Reactie op Malita

Toen mijn zoontje 3 maanden was zijn we een maand wezen roadtrippen door It ...
Heb je een link? Ben wel benieuwd.

één maand geleden

Reactie op Ro1990

Heb je een link? Ben wel benieuwd.
Ik heb de Jane Matrix 2 en ook de isofix base. Bekijk Jane Matrix Light 2 autobedje & autostoeltje in 1 (2019 collectie) op: https://www.bol.com/nl/p/jane-matrix-light-2-autobedje-autostoeltje-in-1/9200000101120987?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Neemt wel wat ruimte in beslag trouwens, 2 plekjes. En het kost natuurlijk wel wat geld.. maar je hebt dan geen maxi Cosi meer nodig, en op het totale bedrag van de vakantie valt het dan reuze mee vind ik.. happy kid is ook happy mama. Ondertussen ligt bij ons baby 2 erin en slaapt telkens heerlijk. 😊