31 Reacties
2 jaar geleden
Ik hoorde laatst van iemand over speciale kinderhuisjes van Landal, op Texel. Was super goed bevallen, van alles voorzien.
2 jaar geleden
Wij zijn een paar keer geweest naar Landal Lommerbergen. Leuk zwembad voor beiden leeftijden denk ik zo. En een terras buiten wat uitkijkt op een speeltuin. Ligt wel water omheen daar.
Hebben daar normale banken en wij vinden de bedden die we hebben gehad goed slapen.
Wij hebben nog geen kinderen. De eerste is op komst 😉😊
2 jaar geleden
Reactie op Sir1991
Capfun heeft hele leuke campings. Durf niet te zeggen hoe luxe de huisjes z ...
In de meivakantie hebben we in de kinderbresta van capfun geslapen. Echt enig (kindjes buiten, veel te doen op het park) maar dit gaf juist de doorslag om nu wat anders te zoeken voor mij/ons 😊
2 jaar geleden
Landal Vennebos maar zou je adviseren wel even te kijken naar locatie van het huisje😉 tis een stukje lopen van de kinderhuisjes naar de plazaa bv 🙈
Wel leuk en fijn park 😁
2 jaar geleden
Recreatiepark de Leistert in Roggel. Heel veel speeltuinen voor verschillende leeftijden, kinderproof huisjes met o.a een grote tuin met een hek eromheen voor kinderen, lekkere bedden, luxe badkamer (met sauna) binnen en buiten zwembad voor beide leeftijden leuk, ook nog een binnenspeeltuin voor als het slecht weer is. Wij waren er twee weken geleden met een kindje van 1 en 3 en zelf toen 31wkn zwanger. je kan tactisch kiezen voor een huisje dicht bij een bepaalde speeltuin of het zwembad. Wat het ook wordt, alvast een hele fijne vakantie gewenst.
2 jaar geleden
Ik ben fan van Centerparcs en dan met name de VIP huisjes. Prima bedden, genoeg te doen voor beide leeftijden qua zwemmen, speeltuinen en entertainment. Nee geen sad beige haha maar wel comfort en genoeg voor de kids.
2 jaar geleden
Wij zijn nu twee keer bij Landal Esonstad geweest. Het is een vrij klein park van Landal met echt een enorm schattige uitstraling (Google maar eens). Ze hebben er speciale kinderhuisjes met een hek om de tuin. Wat betreft luxe hebben ze verschillende categorieën huisjes.
Binnen het park een paar speeltuinen, een hal met binnenspeelfaciliteiten (waar je zelf gewoon kunt zitten en koffie drinken) en een knus zwembadje. Je kunt ook vanaf het park een dagje met de snelboot naar Schiermonnikoog, of gewoon shoppen in Dokkum ofzo. Maar het is wel helemaal in Friesland🙈
En als het super onhandig voor jullie is, alvast veel plezier met wat het dan wordt! 😊
2 jaar geleden
Wij zijn net terug van een week Landal GreenParks De Lommerbergen. Was echt fantastisch! Super gaaf (peuter/kind proof) zwembad. Kinderboerderij, binnenspeel paradijs, buiten speeltuinen. Grote vijver met eenden! Wij hadden een speciale kinder bungalow. Hier is alles voor een (klein) kind aanwezig. Badje, bedje, bestek, en zelfs speelgoed!
Denk dat wij volgend jaar weer gaan maar dan ipv 1 met 2 kids ,😄
2 jaar geleden
Reactie op Mukje
Wij zijn nu twee keer bij Landal Esonstad geweest. Het is een vrij klein pa ...
Het is een mooi park en je bent ook zo op lauwersoog daar kun je eventueel wandelen er zit ook een restaurant aan het lauwersmeer (het booze wijf) daar is ook nog speel ruimte voor de kinderen.
2 jaar geleden
Hof van Saksen in Drenthe is ook een mooi, luxe vakantiepark en echt gericht op gezinnen. Je hebt er ook wellness-huisjes. We zijn er paar jaar terug geweest, heel goed bevallen. Ik zag dat ze nu ook veel vernieuwde huisjes/boerderijen hebben, daar zou ik dan voor kiezen als ik jou was. Zeker de luxe sfeer en het comfort wat je zoekt, als ik de foto’s zo zie!
2 jaar geleden
We gaan regelmatig een weekend/week op vakantie in Nederland en hebben al veel parken gezien. Zelf zijn we fan van Landal ‘t Loo. Zeker in juni omdat je dat mogelijk ook gebruik kunt maken van het water/strand. Daarnaast een zwembad die leuk is voor jong en wat ouder. Wat betreft de huisjes zal ik altijd kiezen voor de ‘luxe’, net wat meer comfort