8 Reacties
2 jaar geleden
Ik had paar weken terug een groei echo (eerste zoontje zat op p10 met geboorte daarom deze keer extra controles) zat toen op p26 rn vandaag op p4.. best wel een verschil dus maandag naar het ziekenhuis maar vind het ook wel spannend wat er dan verder moet of kan gebeuren?
Mijn verloskundige kwam niet echt zorgwekkend over ofzo, ze zei al misschien maak je gewoon kleine baby's.
Oudste is ook snel goed gegroeid dus maak me daarom niet echt zorgen, het is gewoon dat ik niet weet wat ze verder willen doen dan als het volgens hen te klein is en het ziekenhuis het overneemt. Beteken dat meer controles want wat voor nut heeft dat dan? 😅
2 jaar geleden
Bij mij ging de P-waarde van het buikje van P70, naar P30, naar P50. Dus kan alle kanten op, dus hoeft niet meteen iets te zeggen. Hoop voor jou hetzelfde :)
2 jaar geleden
Reactie op JaimXO
Ja lastig he.. ik weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet 🤷🏻♀️
Kleine is verder goed actief, alles zag er goed uit en veel vruchtwater wat blijkbaar ook goed is..😜 zwangerschap en bevalling is natuurlijk beide maar afwachten hoe het gaat maar de onwetendheid van de vervolgstappen is wel vervelend.
Mijn volgende afspraak wilde ze dus wel zo snel mogelijk ennirmale controle bij de verloskundige staat over 2 weken tenzij ze dus maandag zeggen we nemen het over
2 jaar geleden
Ik zat 3 weken geleden op p93 en nu op p58. Over twee weken gaan we weer kijken.
2 jaar geleden
Reactie op DemiJJ
Ik had paar weken terug een groei echo (eerste zoontje zat op p10 met geboo ...
Het nut van de controles en dat je wordt overgenomen is dat ze dan evt kunnen inschatten of de baby buiten de buik beter zal groeien dan erin. Als bijv de placenta toch minder goed werkt op een gegeven moment of er iets is met de doorbloeding. Dan kan een baby soms beter buiten de buik verder groeien en dan groeien ze ineens als kool! Maar als jullie eerste ook een klein ventje was, misschien maak je dan idd gewoon kleine babys😁