42 Reacties

2 maanden geleden

Wij kregen van mijn ouders een kraammand. Daar zat voor elke dag 2 cadeaus in. Het was of voor mij, mijn vriend of de kleine. Van rompers, speelgoed, douchegel tot een heerlijke pot drop. Was elke dag genieten

2 maanden geleden

Drie superleuke rugzakjes met de namen van onze kinderen!

2 maanden geleden

Een float sessie en een houten naam trein.

2 maanden geleden

Wij kregen van mijn ouders een 8 dagen pakket met allerlei verschillende cadeaus☺️ alles was leuk

2 maanden geleden

Een wollen dekentje van Disana, elke dag in gebruik hier! Prachtige kwaliteit. Én Een hele lading pampers, eerste periode geen pampers hoeven kopen. Dit wist ik wel van tevoren, zodat ik zelf niets had gekocht.

2 maanden geleden

Ik heb een Birth Bear gekregen. Een op maat gemaakte beer met hetzelfde gewicht en lengte als dat van de baby bij de geboorte. Ook heb ik een gipsafdruk (3D) mogen laten maken van de voetjes van de baby. Dit hebben we ook van ons eerste kindje. Super leuk. Wat ik bij ons eerste zoontje ook heel leuk vond, de houten garage van Little Dutch. Die kan je later nog uitbreiden met o.a. de houten treinbaan, een stationnetje en brandweerkazerne. Dat is weer leuk om later bijvoorbeeld voor een verjaardag te vragen.

2 maanden geleden

Eigenlijks alles en nog een elektrische wipstoel, babynestje voor in de box.

2 maanden geleden

Waar ik heel blij mee ben; - Moonie the humming bear - Tiny love muziek mobiel: into the forest (vind hij fantastisch om naar te kijken) - Babygym van Tiny love meadow days Van o.a. deze 3 cadeaus wordt dagelijks gebruik gemaakt 🥰

2 maanden geleden

Wat een leuk topic! We hebben een hele hoop dingen gekregen die ik op ons lijstje had gezet, waaronder: - Little Dutch loopwagen - Fisher Price speelmat - Heel veel lees- en voelboekjes - Little Dutch wagenspanner - Deze geboortekaartjes-bundel: https://hipenmamabox.nl/geboortebundel-open-hart/ Maar ook gepersonaliseerde, of eigen gemaakte cadeaus, zoals deze leeuw (knuffel/muziekdoosje). Een speenkoord + bijtring met de letters van z'n naam op de kralen, T-shirts en rompers met bedrukking van de verenigingen waarvan wij lid zijn (voor de fun, denk niet dat we hem die echt aantrekken 🤭) En een gepersonaliseerd leesboek wat over hem gaat. 🥹 Super leuk hoe creatief en origineel iedereen geweest is, en ook alleen maar mooie dingen die echt in onze smaak zijn 😍 En toen we afgelopen mei trouwden hebben we een newbornshoot cadeau gekregen (súper blij met de foto's 🥹), en een cadeaubon voor de babyspa.

2 maanden geleden

Een gepersonaliseerd boekje met haar naam (https://www.oskarcollection.com), een pop van Little Dutch (https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/cadeau-artikelen/kraamcadeaus/little-dutch-pop-rosa-35-cm-5819741.html?hic_camp=google_ads:21543704139::&kwd=&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-TjFS4kJ4OtTVT4vZGCPddyOwnA&gclid=EAIaIQobChMI2Y6N5oiliAMVzoZoCR2qCgFREAQYASABEgKDAPD_BwE) en een 14 dagen mand met voor elke dag een cadeautje vond ik ook heel leuk. En uiteraard de speeltjes van Lamaze, zijn volgens mij bij alle kindjes een hit door de felle kleuren en verschillende elementen (spiegeltje, knisperzakjes etc)

2 maanden geleden

How to play set of soortgelijk speelgoed bv contrastkaarten, een ketting voor mij met haar naam er op, wagenspanner, baby gym, heartbeat knuffel, mooie prentenboeken bv. heksje Hazel vind ik prachtig!

2 maanden geleden

Een tegoedbon voor een massage voor de kersverse moeder 😅🙏🏼

2 maanden geleden

Little Dutch trein met zijn naam erop 🥰

2 maanden geleden

Ik heb cadeaubonnen gevraagd van dezelfde winkel om daar alles bij elkaar te leggen en te shoppen voor Feetje kleding.

2 maanden geleden

Leuk topic! Wat wij heel leuk vonden: - 10 taken pakket/kraammand - gepersonaliseerde cadeaus, zoals een kapstokje, badjas en slinger met naam - leesboekjes - poppenwagentje en stoffen pop van Little Dutch

2 maanden geleden

Reactie op Marloes-M

Een tegoedbon voor een massage voor de kersverse moeder 😅🙏🏼
Ooo jaloers! Ik heb dit ook op mijn lijstje gezet als kraamcadeau, maar helaas nog niet mogen ontvangen🥲

2 maanden geleden

Heeeeel praktisch: cadeaubonnen voor diverse babywinkels. Vinden mensen vaak minder leuk om te geven, maar we hadden al zoveel knuffeldoekje, rammelaars en boekjes dat we dat gewoon hebben aangegeven. En wat ook op de lijst stond: neem ipv een cadeau een maaltijd mee voor in de vriezer. Was topcadeau want daardoor meerdere dagen niet hoeven nadenken over avondeten.

2 maanden geleden

Aller-aller-aller beste cadeau vond ik dat een vriendin aanbood om een dag te komen helpen. Mijn man was afgelopen weekend weg en toen kwam zij dus met mijn peuter spelen, baby troosten, eten klaar maken, zorgen dat ik tijd had om te douchen, etcetera. Echt heerlijk, zo n personal assistant (en beter dan mijn eigen man, stiekem, hahaha)

2 maanden geleden

Wij zijn in juni bevallen van een tweeling. Mijn nicht de meter van ons dochtertje heeft 2 Speelgoedkisten laten maken met hun namen op en het geboorte kaartje.

2 maanden geleden

En ik was ook mega dankbaar voor alle bananencakes, meegebrachte lunches en maaltijden. Meer nog dan alle "prulletjes"