93 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Ooh ja zo heerlijk. Dit keken wij ook elke dag in de newborn fase van onze ...
Bridgerton ✅
Komen nog genoeg leuke series voor tijdens verlof ook als het goed is. En ja B&B daar gaan we straks ook lekker van genieten.
Hopelijk lukt het me morgen om 2 stoofgerechten te maken. Lekker in de vriezer, zodat daar ook iets ligt.
Helaas rommelt het hier dus ook al hele dag. Al lijkt het naast voorweeën ook grieperige verschijnselen. Hopelijk nu wel goede nacht.
4 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Bridgerton ✅
Komen nog genoeg leuke series voor tijdens verlof ook als het ...
Oeh wat voor stoof maak je? Mijn vriezer zit al aardig vol met chili, pastasaus, soep en curry maar wil het nog verder aanvullen. Hebben een gezin van 5 met twee pubers dus dat is enorm wat eten per dag. Als ik de kracht heb kook ik naast de twee vriezers in huis de vriezer in de schuur ook nog vol 😂
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Oeh wat voor stoof maak je? Mijn vriezer zit al aardig vol met chili, pasta ...
Ook een pastasaus en rendang! Morgen de pastasaus, vandaag alleen de rendang. Ga ook lekker van het zonnetje genieten vandaag.
4 maanden geleden
Dag meiden hoe staat het er hier voor? Inmiddels al zin om te bevallen? 😂 Hier liever nog een weekje blijven zitten de baby. Inmiddels wel alle klusjes afgevinkt, ik ben zo waar begonnen aan een fotoboek van hete eerste jaar van mn dochter (wordt volgende maand 3 😅)
4 maanden geleden
Nog een paar dagen, dan vind ik het wel de tijd worden. Morgen nog lekker pedicure. Massage vrijdag lekker gehad.
Meer dat ik het tijd vind worden omdat mijn lichaam me in de weg gaat zitten. Qua rust en chillen kan ik zo nog wel wat dagen vullen als zoontje op opvang is. Klusjes ook wel bijna allemaal gedaan.
Nog max 3 weken en die ga ik wel weten te vullen mocht het nodig zijn😂
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Dag meiden hoe staat het er hier voor? Inmiddels al zin om te bevallen? 😂 ...
Hier nu 39+3 en het wordt wel echt zwaar nu. Veel last van mijn bekken en de afgelopen dagen ook veel last van voorweeën. Hoopte eigenlijk op vandaag, maar onze dochter heeft sinds gisteren waterpokken😒 slechte timing.. dus hoop nu weer dat ons kindje nog even blijft zitten.. hoop wel uiterlijk volgend weekend bevallen te zijn
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Dag meiden hoe staat het er hier voor? Inmiddels al zin om te bevallen? 😂 ...
Ik ben een van de laatste in deze groep denk ik, morgen pas 38. En ik hoop nog steeds wel dat ik de 40 mag halen voor ie komt, misschien zelfs 41. Klusjes bijna klaar, dus lekker aan het uitrusten nu.
4 maanden geleden
Reactie op babymarch2022
Hier nu 39+3 en het wordt wel echt zwaar nu. Veel last van mijn bekken en d ...
Oei dat is echt een slechte timing idd. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van. Ik vandaag precies 39 weken, mijn dochter kwam 1 dag voor de uitgerekende datum dus in mijn hoofd plan ik echt nog wel tot volgend weekend, maar who knows.. hoop iig na woensdag
4 maanden geleden
Reactie op barbzz
Ik ben een van de laatste in deze groep denk ik, morgen pas 38. En ik hoop ...
Iig samen met mij, ben nu 37.4. Uitgerekend op 31 juli.
Vanwege dingen die ik nog wil regelen van te voren mag het nog wel even duren. Ik had vd week wel even momentje dat ik het kindje wat minde voelde en toenr dacht ik" laat het maar snel komen"
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Oei dat is echt een slechte timing idd. Hopelijk heeft ze er niet te veel l ...
Jaa mijn dochter kwam ook met 39+6 dus dat zou dit keer aankomende woensdag voor mij betekenen🙈 zo zo zo benieuwd. Aankomende week wordt wel echt spannend.
4 maanden geleden
Hier sinds gisteravond al wat gerommel, nu 39 weken. Beetje onzeker hiervan omdat ik bij de eerste dit niet had. Ook elke VK heeft gezegd dat ik makkelijk de 41 weken weer aan zou tikken en ik me daar ook een beetje op had ingesteld.
Vanmiddag nog pedicure gepland en woensdag een etentje😅
Zo maar weer even douchen en kijken of het wegtrekt.
4 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Hier sinds gisteravond al wat gerommel, nu 39 weken. Beetje onzeker hiervan ...
Oh snap ik helemaal! Ik bij de eerste ook niks gehad aan ‘rommelen’ maar als ik hier lees kan het weken rommelen zonder resultaat. Maar ik zou er ook nerveus van worden!!
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Oh snap ik helemaal! Ik bij de eerste ook niks gehad aan ‘rommelen’ maar al ...
Het is gelukkig wat afgezwakt, of eigenlijk houd ik mezelf bezig zodat ik het niet echt opmerk en dat het naar achtergrond verdwijnt.
Zometeen dus toch lekker naar pedicure! Nervositeit is ook wel gedaald, toch wel even realisatie momentje dat ze echt wel voor de 41 weken kan komen😅
4 maanden geleden
Reactie op Foodie11
Leuk topic!! Ik ben de 31e uitgerekend en heb pas sinds deze week verlof.. ...
Update: kamertje is af en kindje zit nog lekker binnen!😇 Het verlof-leven met middag dutjes, massages en lunch afspraken bevalt goed!
Maarrr het kindje is zover ingedaald, dat het wel erg oncomfortabel is zo. Herken dit niet van m'n eerste zwangerschap.. Dus nu nog meer rust nemen, want veel meer zit er niet in 🤭
MOD
4 maanden geleden
Morgen 40 weken, vk hoopt dat het op de uitgerekende datum kan komen... dus ze heeft aangeboden zo te strippen. Dan heb ik 3 geboren op de uitgerekende datum...
4 maanden geleden
Reactie op Sopermama-Lisa
Morgen 40 weken, vk hoopt dat het op de uitgerekende datum kan komen... dus ...
Wat leuk! Mijn twee dochters zijn beide ook op de uitgerekende datum geboren. Ik ben nu 39.6, dus stiekem hoop ik ook op vannacht/morgen (: Ik hoop dat de strippoging werkt!