93 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op MamaDMS

Wat leuk! Mijn twee dochters zijn beide ook op de uitgerekende datum gebore ...
Dat zou super leuk zijn😊 Ik heb nog nooit een strippoging gehad dat ook daadwerkelijk heeft geholpen. Dus dit moet dan de 1ste keer zijn😁

4 maanden geleden

Reactie op kich

Zo ik ook hoor. Pfff.
Gister uit verveling nieuwe autostoel gekocht voor mijn dochter 😂

4 maanden geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

Dat zou super leuk zijn😊 Ik heb nog nooit een strippoging gehad dat ook ...
Ben heel benieuwd of deze ook oo de uitgerekende datum komt! Zou wel heel bijzonder zijn.

4 maanden geleden

Reactie op MamaDMS

Wat leuk! Mijn twee dochters zijn beide ook op de uitgerekende datum gebore ...
En toevallig al iets of begonnen?

4 maanden geleden

Ik hoop nu vooral dat de kleine nog minimaal twee dagen blijft zitten zodat ik nog even in natuurwater kan zwemmen met mijn dochter. Na de geboorte gaat zwemmen helaas niet voor een week of 6. 😅 Dinsdag uitgerekend…mijn dochter kwam met 41+0 dus we gaan het zien. 🤞🏻

3 maanden geleden

Oke ik geloof dat ik om ben naar team laat maar komen haha. Morgen uitgerekend en merk dat ik nu wel vind dat het mag gebeuren (heeft een baby daar ooit naar geluisterd 😂)

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Oke ik geloof dat ik om ben naar team laat maar komen haha. Morgen uitgerek ...
Haha, herkenbaar! Al geniet ik nog steeds van mijn gevulde en bewegende buik, maar....Ben nu wel heel nieuwsgierig en klaar voor haar komst! Ben nu 40+2. En ook gewoon de hoop dat het natuurlijk op gang komt en niet alle tierelantijnen erbij...en tja hoe langer het nu duurt, hoe reëler die kans natuurlijk is. Dus....kleine dame, kom maar snel! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Haha, herkenbaar! Al geniet ik nog steeds van mijn gevulde en bewegende bui ...
Ja precies dit. Als ik hier lees over inleiding en whatever denk ik bwegh zo geen zin in dit soort gedoe. Prima als anderen ervoor kiezen hoor maar ik hou sowieso niet zo van ziekenhuizen etc, hoop gewoon lekker naar bevalcentrum te gaan of thuis te bevallen maar niet zo’n hele polonaise aan mijn lijf. In principe staat de volgende afspraak bij de vk met 40+5 maar als ik daaraan denk hoop ik echt niet dat ik dat haal haha. Ook omdat daar dan eventueel strippen wordt besproken als ik dat zou willen.

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ja precies dit. Als ik hier lees over inleiding en whatever denk ik bwegh z ...
Ja, maar ik vind het ook te spannend om te lang te wachten...toch ivm de risico's richting/boven de 42 weken. Dus als er volgend weekend niks is gebeurd fan strippen....maar liever niet! En als dat niks uithaalt nogmaals en anders inleiden. Het vervelendste vind ik ook dat strippen in veel gevallen ook niks uithaalt. Kijk als je nou weet dat het daarmee echt op gang komt, dan vind ik het nog anders. Maar kans dat er alsnog niks gebeurd (en zelfs dat strippen niet mogelijk is) vind ik zo'n vervelend idee enzo! Maar goed, wat moet dat moet....maar ik hoop gewoon zo dat ergens tussen nu en volgend weekend die kleine zelf denkr het is mooi geweest 😅

3 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Ja, maar ik vind het ook te spannend om te lang te wachten...toch ivm de ri ...
Ja same! En wat ik ook wel heb ik maak grote babies, wat niet perse erg is want mijn vorige bevalling ging echt super easy van dochter 4250 1 dag voor uitgerekende datum. Maar vraag me wel af hoe groot ik produceer over tijd 😂 Ach ik hou gewoon vertrouwen dat het uiteindelijk vanzelf wel start. Ga vandaag maar eens kijken of iemand wat voetreflespunten van aanduwen en anders maandag naar mijn masseuse die dat vorige keer ook gedaan had (geen idee of het toen gewerkt heeft haha maar wel natuurlijk bevallen). We wachten het rustig af en ik ga voor je duimen dat het vanzelf start!

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ja same! En wat ik ook wel heb ik maak grote babies, wat niet perse erg is ...
Ja precies! Nou duimen voor ons beiden dat er een dezer dagen wat gebeurd 😅 Positief denken, wie weet werkt het! 🤞🏻☘️

3 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Ja, maar ik vind het ook te spannend om te lang te wachten...toch ivm de ri ...
Ben maandag uitgerekend, maar begin het ook wel beetje zat te worden. Al heb ik maandag weer dagje alleen thuis en kan ik daar wel intens van genieten😅 Ik gok wel dat ik weer over de 41 weken ga maar hoopte dit keer echt iets korter, mijn buik is zo groot. Zit echt in de weg, kan niet eens normaal bij commode staan om peuter te verschonen🙈. Heb van de verloskundige heel info pakket al vast mee gekregen met alle cijfers etc. Zodat we keuze ook op basis daarvan kunnen maken. Ik ga woensdag strippoging laten doen en dinsdag vast ziekenhuis bellen voor 41 weken controle. Wil een eventuele inleiding op 41+4 of 41+5 plannen zodat ik inderdaad niet die 42 weken over ga. Vorige keer ook 41+5 gepland en kwam hij vanzelf. Dus dacht zelfde tactiek maar toepassen😅

3 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Ben maandag uitgerekend, maar begin het ook wel beetje zat te worden. Al he ...
Succes nog ff! Je kan je beter maar instellen op wat langer, dan valt alles wat eerder is mee. Andersom is mentaal zwaarder! Hopelijk werkt je tactiek 😄 sowieso max nog 2 weekjes!