13 Reacties
één maand geleden
Hier nu al paar keer gelukt om hem tussen 20 en 21 naar bed te krijgen ipv 23. Dan leggen we de babyfoon uit en gaan wij nog even beneden zitten. Kleine is vandaag 1maand oud
één maand geleden
Hier ligt die van ons al vanaf geboorte om 19:30/20:00 in bed en komt dan soms om 23:00/00:00 of later voor de “laatste” voeding. Maar dat is denk ik ook omdat ik de hele zwangerschap om 20:00 in m’n bed lag met m’n dochtertje en dit nog steeds doe hahaha. Dus ik voed in bed en leg hem naast me in de co sleeper en aan de andere kant m’n dochter van 2.
Ik denk dat het geheel aan jou is, maar als je vraag is wanneer ze echt rond die tijd gaan slapen is dat echt pas vanaf een aantal maanden uit ervaring van m’n dochtertje. Dan hebben ze echt een ritueel etc. Maar ik heb denk ik geluk met m’n zoontje haha plus ik lig er zelf bij dus dat is ook anders hihi.
Het valt natuurlijk altijd te proberen!☺️
één maand geleden
Dit verschilt echt per kind. Yinthe kan ik makkelijk om half 7 al in haar cosleeper leggen na de voeding maar Maud konden we echt niet eerder wegleggen tot ze die stomme laatste fles niet meer kreeg. Wat haat ik die voeding zeg dus ben blij dat Yinthe die voeding niet heeft. Laatste voeding tussen 6 en 8 en dan trekt ze door tot 5/6 de laatste week en daarvoor tot 4/5
één maand geleden
Reactie op pln92
Drinkt je baby na 21 uur nog een keer? En in de nacht?
Vannacht kwam hij om 0130 en 0600 voor voeding. Geef bv, dus geen idee hoe dit met de fles zou zijn
één maand geleden
Onze dochter vanaf 7/8 weken tussen 19.30/20u naar bed gebracht (gelijk na onze oudste van 2 jaar). Het lukt nog niet altijd, maar vaak ook wel. Belangrijk is dat ze moe is en dat de kamer helemaal donker is. Wakker wegleggen en dan valt ze - met fopspeen in - in slaap. Ze is nu 9 weken. Ik geef borstvoeding op verzoek, ze meld zich vanzelf als ze weer honger krijgt.
één maand geleden
Ik ben hier ook benieuwd naar. Doen jullie dit met een bedritueel elke dag om dezelfde tijd? En dan altijd met een voeding? Hier nog weinig ritme qua voedingstijden en ook slapen overdag zit nog weinig ritme in en gaat de ene dag beter dan de andere dag. Volgens mij hebben wij best een alerte baby. Slaapt nu altijd pas na de laatste avondfles en ik leg hem dan slapend weg. (Is 7,5 week oud en krijgt 6 x 150cc (150+5 afgegoten naar 150cc)