24 Reacties

3 maanden geleden

Wij moesten 1 nacht in het ziekenhuis blijven. Toen we naar huis mochten ook meteen haar grote broer bij opa en oma opgehaald. Hij is ook nog met oma op bezoek gekomen. Paar uur na de bevalling .

3 maanden geleden

Mijn zoontje is nooit weggeweest van huis, toen wij terug kwamen uit het ziekenhuis was hij er om z’n zusje te verwelkomen. Hij wordt in sep 2 jaar.

3 maanden geleden

Ik ben snachts bevallen en aan het einde van de ochtend kwam mijn zoontje thuis

3 maanden geleden

Geplande ks gehad. Grote broer (1,5jr) is in de avond op bezoek geweest op ziekenhuis, zaterdag (volgende dag) mochten we naar huis en is hij opnieuw op bezoek geweest met opa en oma en zondag is hij in de loop van de ochtend thuis gekomen. Heeft twee nachten bij opa en oma gelogeerd. De nacht dat we in het ziekenhuis waren plus eerste nacht thuis.

3 maanden geleden

Waren ze de eerste nacht met de baby ook gewoon thuis? Ik vind het lastig of ik dat wil….

3 maanden geleden

In het ziekenhuis bevallen, plan was naar huis en dat mijn ouders de oudste (3jr) uiterlijk uurtje later zouden brengen. Helaas moest ik met de baby nog 24 uur blijven, dus mijn man is na het eten met hem langs gekomen en toen hebben ze mij samen de volgende dag weer opgehaald

3 maanden geleden

Hier meteen alle 4 erbij toen ik thuis was.

3 maanden geleden

Mijn dochter van 4 is gewoon thuis gebleven, maar ik ben ook thuis bevallen. 06.18 is haar broertje geboren en 08.30 kwam m'n dochter uit bed. Niks meegekregen van de bevalling zelf.

3 maanden geleden

Zoontje was gewoon thuis, ben in de nacht bevallen en hij heeft er doorheen geslapen. Was ook te snel gegaan allemaal, plan was dat hij zou worden opgehaald, maar daar was geen tijd meer voor.

3 maanden geleden

Ik ben in de nacht thuis bevallen (niet het plan liep heel snel) maar moesten toch nog naar het ziekenhuis. Mijn moeder bleef met eochter thuis en nam haar de dag oo sleeptouw. Einde dag rond 5 uur kwam ze weer thuis met haar rn ontmoette ze haar broertje. In de kraamweek hebben we haar regelmatig een dagdeel iets leuks laten doen met een bekende. Het is een druk meisje dat niet goed kan stilzitten thuis dus voor haar was dit alleen maar een groot feest en gaf ons de kans op de baby te focussen d

3 maanden geleden

Reactie op proudmommmmy

Waren ze de eerste nacht met de baby ook gewoon thuis? Ik vind het lastig o ...
Ik had in mijn hoofd dat ze een nachtje zou gaan logeren, maar vond het daarna toch fijn haar einde dag te zien aangezien wij een hele dag met zijn drieën hadden gehad in het ziekenhuis. Ik weet niet hoe oud je andere kindje is maar zou vooral opletten dat die zich niet ‘weggestuurd’ voelt. Ons helpt het dus steeds leuke uitjes voor haar te plannen tussen de opvang door. Keertje speeltuin met dr oom, keertje zwemmen met dr tante, en nu na 1,5 week weer eens logeren bij oma.

3 maanden geleden

In de ochtend bevallen, einde van de middag was hij weer thuis. De nacht voorafgaand aan de bevalling sliep hij bij zijn opa en oma.

3 maanden geleden

Gelijk toen ik thuis kwam eigenlijk

3 maanden geleden

Reactie op proudmommmmy

Waren ze de eerste nacht met de baby ook gewoon thuis? Ik vind het lastig o ...
Ja waarom niet de oudste hoort er toch ook bij waarom moet hij of zij "weg"? Daar voor neem je toch geen kinderen? Mijn oma komt uit een gezin van 16 die werden ook niet weggestuurd of gebracht 🤣

3 maanden geleden

Heb 2 jongens uit m’n eerdere relatie (5-3 jaar) ik ben op vrijdagavond om half11 bevallen met een semi spoed keizersnede waarbij ik om 1u pas terug op m’n kamer was. Zaterdag vanaf 1300u was er bezoek welkom in het ziekenhuis muv eigen kinderen deze mochten altijd, dus zodra de kinderen wakker waren is m’n ex man met ze naar het ziekenhuis gereden. De zomervakantie begon die maandag en de eerste 2 weken zouden ze bij mij zijn dit hebben we dus ook gewoon zo gedaan. (Voor m’n partner is het zn eerste kindje maar ik ben blij dat hij met de jongens in de vakantie zoveel leuke dingen heeft gedaan omdat ik na de keizersnede natuurlijk niet meteen mee door monkeytown kon klimmen🙈)

3 maanden geleden

Onze dochter is thuis gebleven, wij hebben de keuze gemaakt om 2 uur snachts naar huis te gaan en ze werd wakker toen we naar boven gingen. Ze slaapt bij ons op de kamer en is dr dus vanaf moment 1 bij geweest. Wij (en zij) hadden het niet anders gewild 😊 Ze is 2.5.

3 maanden geleden

Onze dochter van 1j9mnd lag de hele bevalling boven te slapen en toen ze om 5 uur wakker werd en wij net in bed lagen heeft ze direct haar broertje ontmoet. Gedurende de dag is ze met ons geweest of hebben opa en oma/oom en tante haar even aandacht gegeven zodat wij wat bij konden trekken.

3 maanden geleden

Reactie op xDoeshka

Heb 2 jongens uit m’n eerdere relatie (5-3 jaar) ik ben op vrijdagavond om ...
Beetje off topic en heel random; ik vind het fijn om te lezen dat je exman met ze naar het ziekenhuid is gereden 😊 Sorry, klinkt misschien heel gek hoor hahahah, maar je hoort en leest zo vaak andere verhalen (als in hoe ouderd na scheiding met elkaar omgaan).

3 maanden geleden

Ik ben in het ziekenhuis bevallen om 20.00u. Er voor gekozen om dochter de volgende dag thuis haar broertje te laten ontmoeten omdat we 1 nachtje moesten blijven. Op de dag dat we naar huis mochten hebben we onze dochter gevideobeld om aan te kondigen dat haar broertje was geboren zodat ze voorbereid was op wat ging komen wanneer we thuis waren. Oma is met onze dochter naar huis gekomen en heeft buiten gewacht. Wij hadden op voorhand heel duidelijk aangegeven dat we dit moment met ons viertjes wilden doen. En hier ben ik nog steeds heel blij mee dat we dit zo hebben gedaan. Dit moment was zo prachtig, krijg er weer tranen van in mijn ogen als ik er aan terug denk en als ik de video terug zie. Wat een rijkdom is het toch 💙🩷

3 maanden geleden

Thuis bevallen, dochter was net een minuut te laat in de slaapkamer om haar broertje geboren te zien worden. Het gouden uur als hele gezin kunnen doen, was prachtig ❤️