6 Reacties

4 maanden geleden

Dan kan de baby nog steeds indalen, zit bij mij al poosje op de goede plek maar nog niet ver genoeg ingedaald dus wachten daar nog op 😜

4 maanden geleden

Bij mij heb ik ook het idee dat de baby al voldoende is ingedaald. Echter was de baby gisteren 2 uur achter elkaar alleen maar aan het bewegen en deed soms wat pijn bij de bekken. Vroeg me ook al af of dit misschien oefen weeën zijn. Ben nu 39.2 dagen zwanger.

4 maanden geleden

Bij mij ook al ingedaald en vast in het bekken maar de pijn die ik voel zijn oefen weeën. Rijpen van de baarmoedermond noemde mijn verloskundige het. Heb ook steeds meer wat slijm bij het afvegen. Is volgens haar tekenen dat de baarmoedermond dus aan het weken is en klaarmaken voor de bevalling!

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Bij mij ook al ingedaald en vast in het bekken maar de pijn die ik voel zij ...
Ja ik heb dit ook echt klonterige afscheiding en vandaag wel 4 x diarree gehad🫣 en net last van oefen weeën denk ik dan

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Ja ik heb dit ook echt klonterige afscheiding en vandaag wel 4 x diarree ge ...
Ja zijn allemaal tekenen dat je lichaam zich klaarmaakt. Alleen het vervelende is dat we niet weten hoelang dat duurt 🥵😣

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Ja zijn allemaal tekenen dat je lichaam zich klaarmaakt. Alleen het vervele ...
Jaa echt spannend maar ik heb zelf al iets meer dan een week last van diarree alleen was die vandaag echt wel wat heftiger