7 Reacties

2 maanden geleden

Hi! Mijn zoontje is 5,5 week en doet precies hetzelfde sinds kort. Ik laat hem het flesje leegdrinken (wanneer hij tijdens de voeding spuugt). Ik merk wl dat hij eerder voor eten komt omdat hij natuurlijk veel eruit heeft gespuugd. Maar dit laat ik hem zelf aangeven

2 maanden geleden

Wat bij mij hielp was ipv 120 90 te gaan geven. Veel minder harde buik heeft hij daardoor, sliep beter en was een stuk minder onrustig en huilerig.. als hij dan tussen de 3 uur door honger had gaf ik hem nog 30 bij. Dat werkte bij mij erg goed!

2 maanden geleden

Hoi! Onze meid krijgt borstvoeding maar wij geven nu ook een fles afgekolfde melk. Het advies van het cb was om een kleine speen te gebruiken (wij hebben speen 1 maar als het dan nog steeds gebeurd kun je ook voor prematuur gaan) en tussendoor regelmatig pauzeren en goed laten boeren. Na de voeding houden wij haar ook altijd nog een halfuur rechtop. Dit gaat echt al stukken beter! Ze heeft nog wel een mondje terug na elke voeding maar geen hele golven meer zoals jij omschrijft. Hopelijk heb je er iets aan!

2 maanden geleden

Reactie op kayeli

Hi! Mijn zoontje is 5,5 week en doet precies hetzelfde sinds kort. Ik laat ...
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben haha.. (of nouja, de baby ;) )

2 maanden geleden

Reactie op jrd

Hoi! Onze meid krijgt borstvoeding maar wij geven nu ook een fles afgekolfd ...
Dankjewel! Ja we hadden een kleine speen maar daar moest hij zoveel moeite voor doen, nu speen 3 (Philips avent). Deed afgelopen weken prima maar ineens afgelopen week terug geven. Pauzeren en boeren tussendoor doen we al ja, misschien nog wat langer rechtop houden. Dank!!

2 maanden geleden

Reactie op rjbb89

Wat bij mij hielp was ipv 120 90 te gaan geven. Veel minder harde buik heef ...
Dankjewel! Hij spuugt alleen midden in een voeding, als hij 40 op heeft bijvoorbeeld. Dus heb niet het idee dat het te veel is maar ga er eens op letten!

2 maanden geleden

Reactie op katieperrie

Dankjewel! Ja we hadden een kleine speen maar daar moest hij zoveel moeite ...
Is een speen 3 niet veelste makkelijk? Wij gebruiken ingedikte voeding met een speen 1 en als ze te veel moeite moet doen krijgt ze speen 2. Je zou zelf ook de voeding kunnen indikken met wat johannesbroodpitmeel, dan wordt de voeding wat dikker en komt het minder makkelijk terug omhoog. Wij merken juist dat ze hier beter gaat op de fles in één keer leeg drinken ipv stoppen tussendoor.