11 Reacties
19 dagen geleden
Heeft hij vast voeding erbij gekregen? Vaak gaan ze in het begin dan meer spugen is mij verteld.
18 dagen geleden
Wij hebben ook een baby die ‘gewoon’ heel veel spuugt. Vervelend, maar met jhb wel onder controle
18 dagen geleden
Hier hetzelfde! Hoort er echt bij. Maak je geen zorgen! Het wordt vanzelf minder 🥰
18 dagen geleden
Reactie op PatriciaCalum
Heeft hij vast voeding erbij gekregen? Vaak gaan ze in het begin dan meer s ...
Nee we wachten tot 5,5 a 6 maand ivm darmrijping. Ze heeft al enorm.veel last van krampen gehad. Werd nu net beetje minder
18 dagen geleden
Reactie op citrus1987
Wij hebben ook een baby die ‘gewoon’ heel veel spuugt. Vervelend, maar met ...
Heb je ook een speciaal merk ervan? Of bijv gewoon van de kruidvat ?
18 dagen geleden
Reactie op liesje28!
Mijn kleine is 21 weken maar spuugt ook nog vrij veel. Met jbpm gaat het be ...
Heb je ook een speciaal merk ervan? Of bijv gewoon van de kruidvat ?
18 dagen geleden
Je kunt een kamille wikkel proberen tegen de krampjes. https://dalalounatuurlijk.nl/een-kamilleolie-buikkompres/
18 dagen geleden
Onze baby spuugde echt heel erg veel. Ik moest haar elke dag zeker vier keer omkleden, en er gingen minstens vijf hydrofiele doeken in de was. Dat ging ook gepaard met veel huilen omdat het zuur was. Het was echt een hel. Maar opeens met vier maanden, was het voorbij en nu geeft ze alleen nog kleine mondjes terug. Ze had reflux. Van Jbp kreeg ze erge buikkrampen dus dat deel ik niet meer. Niks hielp behalve afwachten tot het voorbij is…. Heel veel sterkte en hopelijk is het ook voor jou snel voorbij 🙏🏼