5 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb ook wat meer vruchtwater dan gemiddeld. Maar het was niet zodanig veel dat de vk zich zorgen maakte. De meting erop (2w later) was het alweer iets minder, het kan dus ook gewoon weer wat afnemen.

4 maanden geleden

Nog iemand ervaring?

4 maanden geleden

Er zijn hier al meer topics over! Ik heb ook polyhydramnion. Ze hebben gekeken of het suiker is of dat er iets met het kleintje is, maar ik blijk gewoon een lekker tropisch zwembadje gemaakt te hebben! Dat laatste is heel vaak het geval. Niet te druk maken 😘 als er echt iets was dan hadden ze dat met dit termijn allang gemerkt. En, je waarde klinkt niet enorm hoog. Volgens mij zelfs onder de grenswaarde van normaal vs. polyhydramnion

4 maanden geleden

3e zwangerschap, 3e keer teveel vruchtwater. Bij de eerste alle onderzoeken die je bijna kan bedenken gehad denk ik om te achterhalen waar het vandaan kwam het werd ook met de echo’s meer! Niks gevonden, nummer 2 bleek ik suiker te hebben werd ook met de echo’s meer tijdens de keizersnede liepen de schoenen van de artsen vol met vruchtwater 😂🙈 nu nummer 3 weer suiker weer teveel vruchtwater benieuwd naar maandag waar ze de laatste echo gaan maken of er weer zoveel meer bijgekomen is! Bij nr 1 wel even angst gehad ook inderdaad door vriend Google al snel daarmee gestopt te lezen want je schiet er niks mee op, als ze verder niks gezegd hebben ga er maar vanuit dat het allemaal goed is anders had je het wel gehoord! Succes de laatste loodjes 💪

4 maanden geleden

Bij mij geven ze 't aan in CM, ze hebben er met mij niks mee gedaan, ook geen test voor zwangerschapsdiabetes. Ik zit op 24 cm.