6 Reacties
2 maanden geleden
Ik herken dit wel. Onze dame is vandaag 4 weken maar ritme/schema hebben wij totaaaal niet. Ene keer zit er 4u tussen, dan weer 2,5u, dan weer bijna 5(!). En ook niet consistent in welke fles wel/niet leeg gedronken wordt. Ik ga wekelijks langs cb om te wegen, we zitten wel op gem. 6 flessen van 90, maar zij weegt ook nog maar 3300 gram. Bij twijfel/onzekerheid gewoon even bellen en je situatie uitleggen. Ik zou ook vooral kijken naar hoe blij je mannetje is, is ie veel overstuur of valt dat mee? Genoeg plasluiers? Regelmatig ontlasting? Dat is volgens mij het belangrijkste op dit moment gezien de leeftijd. Veel succes en ik deel je worsteling, net als veel anderen denk ik! ;-)
2 maanden geleden
Check even temperatuur. Als hij verder goed uit zijn ogen kijkt, actief is en niet bleek ziet, naast goede luiers, is er weinig aan de hand. Denk wel regeldagen. Morgen nog even aankijken. Goed op signalen letten. Ons mannetje drinkt met warmte ook niet per se meer.
2 maanden geleden
Reactie op CarolineF1986
Check even temperatuur. Als hij verder goed uit zijn ogen kijkt, actief is ...
Temperatuur is 37,2 dus gewoon goed.. verder is hij wel gewoon alert en vrolijk als hij wakker is. Ik ga het nog even aankijken en als het morgen nog zo’n dag is dan ga ik maandag toch even bellen voor mijn eigen gerustheid
2 maanden geleden
Reactie op Keesha1999
Temperatuur is 37,2 dus gewoon goed.. verder is hij wel gewoon alert en vro ...
Ik heb gisteren in jouw situatie gezeten, maar dan met de hele dag slapen.. sinds gisteravond weer helemaal wakker. Vandaag inhalen met drinken. Arts zag er niks geks in aan de telefoon. Om je nog een beetje gerust te stellen nu