24 Reacties

2 maanden geleden

Heb je johannesbroodpitmeel al geprobeerd? Schijnt goed te werken voor baby’s met reflux!

2 maanden geleden

Reactie op kayeli

Heb je johannesbroodpitmeel al geprobeerd? Schijnt goed te werken voor baby ...
Yes doe ik al een aantal weken maar helaas ook niet

2 maanden geleden

Ben je ook al bij een osteopaat geweest? Heeft voor mij echt wonderen gedaan

2 maanden geleden

Osteopaat raadplegen! Succes 🍀

2 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ben je ook al bij een osteopaat geweest? Heeft voor mij echt wonderen gedaa ...
Ook geweest en heeft niet geholpen nog helaas

2 maanden geleden

Och wat heftig klinkt dit.... arme meid, en arme jij.... ik heb helaas geen tips, wel een hele dikke knuffel en veel sterkte! Ik hoop dat je hier snel een oplossing voor gaat vinden!

2 maanden geleden

Reactie op Annemiek33

Och wat heftig klinkt dit.... arme meid, en arme jij.... ik heb helaas geen ...
Heel erg bedankt ❤️

2 maanden geleden

Hier dikken wij de voeding in. Hier waren we ten einde raad en zaten we er ook doorheen. Een opname in het ziekenhuis heeft echt goed geholpen. Hij slaapt nu eindelijk weer en zelfs in z’n bedje. Wellicht ook jullie laatste redmiddel? Ik voelde me gefaald, maar ben zo blij dat we het gedaan hebben. Beter voor ons zoontje en voor onszelf. 🙏🏼 ze hebben zo goed meegekeken met alles en meteen er een ritme in geknald.

2 maanden geleden

Hoeveel flessen geef je en hoe groot zijn deze? Ik lees in je andere topics dat je iets over pepti hebt gevraagd, heb je dit al geprobeerd? Voor het tillen: heb je al een fijne draagzak/draagdoek?

2 maanden geleden

Heftig voor jou/jullie en voor je kindje natuurlijk. Heb je gelilact al geprobeerd? Is ook tegen reflux.

2 maanden geleden

Wat vervelend. Heb je speciale voeding ook al geprobeerd?

2 maanden geleden

Super heftig voor je... en voor mij deels herkenbaar. En wij hebben wel medicatie gekregen onze huisarts voor onze zoon, omeprazol. Wat raar dat ze je niet helpen/ serieus nemen... Ik/ wij zaten er ook zo doorheen dat ik ook dacht neem hem maar op.. of mij🙈😓. Geen idee of dat kan maar op een gegeven moment ben helemaal op! En wil je gewoon hulp. Gebruiken het nu 4 daagjes, de scherpe randjes lijken er wel iets vanaf.. Ik wens je heel veel sterkte.. en blijf hulp inschakelen ♡

2 maanden geleden

Wat ontzettend vervelend dat je kindje verborgen reflux heeft. Uit ervaring weet ik hoe pittig en zwaar dit kan zijn. Wij zijn bij ons eerste zoontje (nu 3) ook ten einde raad geweest en zijn uiteindelijk heel goed geholpen in het ziekenhuis. (Kregen ook niks voorgeschreven vanuit huisarts of kinderarts) We kwamen terecht op een speciale afdeling voor huilbaby's. We hebben echt een 'maatwerk' traject afgelegd met een fysio en logopedist. (Hoeveel indikken, hoe lang laten staan, welke houdingen, hoe de fles houden etc) Los van de hulp voor de baby zijn wij als ouders daar ook heel goed begeleid doordat er veel begrip was, daar hebben wij ook enorm veel aan gehad. Ik weet niet waar je woont en of meerdere ziekenhuizen dit hebben. Wij zijn geholpen in haarlem. Heel veel succes iig en hopelijk gaat het snel beter!

2 maanden geleden

Reactie op _MvdH

Wat ontzettend vervelend dat je kindje verborgen reflux heeft. Uit ervaring ...
Precies dit hebben wij afgelopen week gehad 🥺 heeft zo goed geholpen

2 maanden geleden

Poeh pittig! Sterkte lieve mama! Naast een fijne draagzak.. Misschien een hele praktische maar de baby bjorn wipstoel mogen ze al vanaf de geboorte in- op de hoogste stand zitten ze mooi rechtop om een voeding te verwerken. Scheelt je misschien net even een momentje voor jezelf. En een massage boeken! Probeer echt op een dag een momentje voor jezelf in te plannen- of ga wandelen met een podcast of luisterboek met die kleine in de draagzak. Maak iets lekker voor jezelf klaar. Dan heb je niet continu t gevoel dat je alleeeen maar met die kleine bezig bent. Sterkte!

2 maanden geleden

Mijn eerste kindje had dit ook zo erg, kon haar ook niet neerleggen. Heb haar hele dagen in de draagzak gedaan tijdens de dutjes en in de wakkertijd gedragen/op m'n benen schuin omhoog gehouden. Wij kregen nexium voorgeschreven voor de reflux, maar dat heeft weer voor obstipatie gezorgd, dus zijn we mee gestopt en toen zijn we het maar uit gaan zitten. Dus helaas geen gouden tip voor je, maar ik weet wel hoe je je voelt🥺 En ik zou nog een keer naar de huisarts gaan en zeggen dat je dit niet meer trekt. Ik lees reacties hieronder waarvan ik denk, wist ik dat toen maar dat zoiets er was. Ze denken veel te makkelijk soms over reflux Hoe gaat het in de nachten eigenlijk?

2 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ben je ook al bij een osteopaat geweest? Heeft voor mij echt wonderen gedaa ...
Enige wat ik ook ECHT kan aanraden.

2 maanden geleden

Hoe is het nu bij jou? Ik had 1,5 week een heel goede week. Ik was bij een osteopaat geweest en koemelk vermeden, dus ik dacht ik ben er. Ineens is het weer helemaal terug, waardoor ik erg in de war ben. Morgen weer koemelk introduceren en dan weer stoppen om nog eens te kijken of dat nou iets doet.

2 maanden geleden

Reactie op Stroopwafels

Hoe is het nu bij jou? Ik had 1,5 week een heel goede week. Ik was bij ee ...
Was dat voor jou baby de eerste afspraqk bij de osteopaat? Onze dochter ging voor iets heel anders naar de osteopaat (nekje en bovenrug zat vast door bevalling) maar die man zei toen dat hij de eerste keer niet heel diep ging behandelen. Pas de 2e afspraak ging hij wat dieper op de weefsels behandelen. Na de 1e behandeling duurde het 3dgn en toen zat alles weer vast bij Hannah. Heb toen een spoed afspraak gehad op dag 4 ipv dag 8 na de 1e behandeling. Na de 2e en 3e behandeling bleef het steeds wat langer weg.

2 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Was dat voor jou baby de eerste afspraqk bij de osteopaat? Onze dochter gi ...
Oh dat klinkt wel goed! Ik ben 2x geweest.