Wij hebben gisteren met 13+6 een medische echo gehad..
Dit verliep de gehele tijd goed tot de laatste minuut van het gesprek toen ging de baby goed liggen en zag ze vocht bij het nekje van 6.8mm
Vandaag konden we meteen naar het radboud nijmegen om 9:00 voor de vlokkentest dus nu ik dit type over 4 uurtjes zitten we daar..
Gisteren allebij enorm aangeslagen omdat de echo zo goed leek te zijn..
Ze zeggen ga niet googlen etc maarja doe je toch automatisch !
Hoop zo dat dit allemaal goed komt
Zo enorm bang en onzeker..maar voor mijn vriendin vindt ik het nog veel erger die moet tenslotten alle testen ondergaan en ze draagt het bij haar..en ze is de baby vanuit binnenuit langzaam aan het voelen..💫
Het is ook wel erg vreemd want er zit niks bij ons in de familie,s kwa afwijkingen..
Ook zo sneu mocht het misgaan want we hebben al een dochtertje van 3+ en die is er nu bewust van dat er een broertje of zusje aankomt..op de opvang hadden ze net een mooie zelfgemaakte muts gemaakt met de tekst hoera ik wordt grote zus !
Hoelang duurde het voor jullie voordat de vlokkentest uitslagen binnen waren ? Krijg je al iets te horen direct of gaan daar dagen/weken overheen?
2 verloskundige die elkaar hier tegen spraken.. de medische verloskundige zei jaa je hoort het meteen en onze verloskundige zei nee daar gaan wel een x aantal dagen overheen....dat gaan ze eerst goed bekijken.