14 Reacties
8 dagen geleden
Ik zou zeggen het is jóuw verjaardag, en dat mag je vieren op een manier die voor jou leuk is. En wat iemand anders daarvan vindt is echt niet boeiend vind ik hoor. En ik herken het wel hoor, dat je je dingen meer aantrekt! Dat maakt het niet makkelijker, maar je mag echt voor jezelf kiezen!
8 dagen geleden
Nog een aanvulling.. ik was afgelopen weekend jarig en had mijn dochter in een sprong, dus wij hebben om de beurt bij de familie gezeten.. ik vond het geen succes, iedereen begreep het wel maar ik voelde me opgelaten en was liever de hele middag met mijn dochter aan het knuffelen geweest maargoed.
8 dagen geleden
Ik vind verjaardagen vieren sowieso nooit heel fijn. Huis is vol, je spreekt bijna niemand echt en je bent een halve cateraar 😂. Ik spreek vaak met ‘clubjes’ af. Met de ene ergens wat drinken. Met anderen weer bbqen bijvoorbeeld.
8 dagen geleden
Nee hoor snap heel goed dat je daar geen zin in heb!
Zit zelf ook thuis omdat het mentaal niet goed met me gaat. Ik sla feestjes en dingen met groepen op het moment af, omdat het alleen maar energie vreet.
De energie kan je beter gebruiken om voor je kindjes te zorgen!
Zou proberen er niet druk om te maken wat andere vinden.
Vroeger was het allemaal anders en hoefde er niet zoveel. Tegenwoordig zijn er veel meer prikkers en "moeten" we teveel.
Het begint al in de kraanweek. Vroeger hadden ze 8 uur lang kraamzorg en werd alles voor je gedaan, dat is tegenwoordig niet meer en moet je er zelf nog zoveel omheen doen.
8 dagen geleden
Voor de baby vierde ik mijn al verjaardag meer niet dan wel, en ben ook niet van olan te veranderen. Gewoon doen wat goed voelt, niks raars aan.
8 dagen geleden
Meid, het is jouw verjaardag en die vier je op de manier die jij wilt! Gewoon thuis met je man en baby kan ook als je dat het fijnst vind. Laat je schoonmoeder lekker lullen, al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan dan weet ik ;)
8 dagen geleden
Heb ik ook niet zoveel behoefte aan. Check wel even je ijzer en vitamine d3. Voor de zekerheid. Liefs en alvast gefeliciteerd 😃
8 dagen geleden
Het is toch logisch dat je minder energie hebt met een baby, omdat een baby nou eenmaal veel energie kost en de nachten gebroken. Dan is het toch niet gek dat je er geen puf voor hebt. Dat komt allemaal wel weer! Doe lekker wat goed is voor jou.
En over je schoonmoeder…ik merk dat onze ouders heel veel vergeten zijn. Hoe het is met een baby. Mijn schoonmoeder zei heel vaak dat soort dingen, terwijl in foto-albums van mn vriend dingen staan als: “slapen vind je nog lastig, dat doe je niet graag!” Ze zijn het gewoon vergeten. Dus trek het je niks aan!
7 dagen geleden
Heel herkenbaar en dit had ik al voor ik moeder werd. Ik hoop dat je niet aan jezelf twijfelt en al zeker niet door iemand die zich niet kan verplaatsen in jouw positie. En dan nog, iedereen is anders en als jij je zo voelt dan is dat zo. Lekker je rust nemen en samen met je gezin je verjaardag vieren. Volgend jaar weer een nieuwe verjaardag. En dan weer geen zin? Prima! Het is jouw dag❤️.
7 dagen geleden
Rare schoonmoeder vind ik. heel begrijpelijk als je geen zin hebt om gezellig te moeten doen omdat je jarig bent. Baby of niet, heel veel mensen zien een verjaardag als een moetje hoor.
7 dagen geleden
Ik heb al jaren een hekel aan mijn verjaardag... wat is er leuk aan?
Ik ren mij de benen onder mijn lijf uit om anderen een leuke dag te bezorgen...
Ik ben 2 augustus jarig en Liv 9 juli en de oudste is leerplichtig. Nou vanaf nu ben ik elke keer op vakantie jarig en Liv thuis. Hoef ik het nooit meer te vieren. Volgend jaar drink ik een lekkere cocktail/aperol spritz op mijn verjaardag in Italië ofzo 😂
Daar doe je mij een veel groter plezier mee.