29 Reacties
7 maanden geleden
Ik wilde eerst geen thema, maar toch overstag gegaan. En het thema wild one. Met super schattige jungle dieren.
7 maanden geleden
Bij zoon nr1 hebben wij het als volgt gedaan: 1ste verjaardag nijntje (groot succes!)
2de verjaardag: teletubbies (wederom groot succes en de teletubbie knuffels maakten het geheel af)
3de verjaardag: cars.. (met alle aurootjes erbij een rib uit ons lijf maar hij was DOLBLIJ)
Nu bij zoon nr 2 gaan we de eerste verjaardag ook in nijntje thema doen . Dan hebben ze later ook dezelfde foto's
7 maanden geleden
Ons oudste dochtertje is nu ondertussen al 4 jaar maar haar 1e verjaardag was in Bumba thema, 2e in cocomelon, 3e in Bing en de 4e was Frozen haha
Voor haar 5e verjaardag (29 juni) wilt ze bluey en bingo.
Ons zoontje wordt 24 juli 1 jaar en dan wordt het ook een buma thema weer 😊
7 maanden geleden
1e verjaardag; jungle dieren
2e verjaardag; vrachtauto’s
Tip; Bij Daily Style kun je leuke versiering vinden voor een schappelijke prijs
7 maanden geleden
Ik heb misschien een heel domme vraag en hij is echt niet verkeerd bedoeld, maar waarom kiezen jullie voor een thema? Je kindje wordt 1 jaar, die heeft dat nog helemaal niet door, dus voor wie doe je dat dan? Ik denk dat wij het wel vieren maar ik dacht gewoon wat slingers op te hangen en een paar balonnen, en taartje eten met wat visite? (En niet te veel visite, want dat is voor een kindje van 1 volgens mij helemaal niet leuk) hoe kijken jullie daarnaar?
7 maanden geleden
Reactie op IrisPapiris1990
Ik heb misschien een heel domme vraag en hij is echt niet verkeerd bedoeld, ...
Voor jezelf, en de herinnering denk ik. Ik heb er niet perse een thema aangehangen speciaal omdat het haar verjaardag is. Maar omdat we dit altijd doen. Dus haar verjaardag is daar geen uitzondering op 😅
7 maanden geleden
Zeker geen domme vraag hoor. Bij ons kwam het idee van een thema voort uit de interesse van ons kind op dat moment. Wij hebben (zoon is inmiddels 3 jaar en de jongste wordt dus 1 in juli) heeel veel nijntje cadeau gehad voor onze eerste baby en die was dus echt dol op nijntje. Het idee om toen een nijntje thema te doen voor de eerste verjaardag kwam al gauw in ons op. Hij was ook echt heel blij toen hij nijntje herkende ind e slingers en ballonnen. Ook vind ik het makkelijk om dan te 'matchen' met de versieringen als het 1 thema is.
In juli willen wij weer een nijntje thema doen voor de eerste verjaardag van de jongste.
7 maanden geleden
Eens! Ik heb geschreven thema boerderij, maar eigenlijk is dat vooral de taart haha. Verder nodigen wij alleen opa’s en oma’s uit en ooms en tantes. We doen het niet ook niet groot.