7 Reacties

20 dagen geleden

Wij kregen een neusspray voorgeschreven via de huisarts. Dat hielp enigszins, al had ik het liever niet. Ik legde ook altijd een gesneden ui naast het bedje (let op niet direct naast het hoofdje. Veel beterschap!!

20 dagen geleden

Onze dochter had kinkhoest, ook veel hoesten en benauwd. Toen kregen we als tip mierikswortel op haar borst te smeren, dat hielp super goed een dag later al verbetering

19 dagen geleden

Bedje bij hoofd wat hoger zetten

19 dagen geleden

Geef je bv? Dan wat moedermelk in het neusje. En ui kan ook in sok onder voet. Extra vitamine D nemen

19 dagen geleden

Ipv neusspray zijn er ook neusdruppels van Otrivin baby. Die vond ik veel fijner. Verder idd bedje omhoog. Baby meenemen onder de douche (komt het lekker los), baby veel tummy time geven (dan stroomt snot naar beneden de neus uit), een ui bij het bed.

19 dagen geleden

Hier nu een benauwde baby thuis ivm RS-Virus, huisarts blijft mij herhalen om 6x per dag met zoutoplossing te spoelen! Vinden ze niet leuk, maar kan wel helpen om het los te maken..

16 dagen geleden

Neusspray (zoutoplossing) en vervolgens even op de buik leggen zodat de zwaartekracht zijn werk kan doen. Dan evt met zo鈥檔 vacu眉m zuigertje snot eruit. Verder slapen met humidifier op de kamer en ik zweer bij Vicks BabyRub!!