9 Reacties
2 maanden geleden
Veel meer dan wat je doet kan je niet..
ik had vorige week een flinke griep te pakken (en ik ben nooit ziek, dus dat zegt wat😵💫), en ik geef uitsluitend live borstvoeding dus ook daarin geen afstand te creëren met de kleine
Maar t is goed gegaan! Nu nog een beetje hoesten en wat keelpijn (door t hoesten denk ik) maar de kleine nog zo gezond als wat☺️
Beterschap!
2 maanden geleden
Geef je borstvoeding? Want in dat geval komen de antilichamen voor het specifieke griepje wat jij hebt via de voeding bij de kleine terecht! Dan is je dochter dus juist extra beschermd en is de kans dat ze heel ziek wordt ( van dit griepje) erg klein.
Hoe dan ook doe je volgens mij al alles wat je kan. Als ze het wel oploopt is het misschien verstandig haar temperatuur in de gaten te houden en de huisarts te bellen als die oploopt - maar verder zou ik me, als ik jou was, focussen op mijn eigen herstel om zsm gewoon weer fit te zijn!
2 maanden geleden
Ook verkouden geweest, kindje is niet ziek geweest terwijl t hele huis ziek was🥹.
2 maanden geleden
Helaas hier ook en sinds gisteravond is onze kleine man ook aan het snotteren 🥲
Ik hoor het graag als iemand tips heeft die voor de hele dag handig zijn 😅
Voor nu neuspray gebruikt en een neuszuigertje. Douche voor het stomen maar helaas helpt het allemaal nog niet echt.
Het enige wat nu helpt is hem in een wippertje laten slapen of in de autostoel... zodra hij plat ligt wordt hij zo benauwd 🥺