10 Reacties

2 maanden geleden

Ik lees even mee met de tips, hier 7 weken oud en hetzelfde euvel..

2 maanden geleden

Als je bv geeft kan je wat in zijn neusje druppelen

2 maanden geleden

Snot zuiger kopen, wereld van verschil

2 maanden geleden

Heeft hij ook verhoging/koorts? Mijn dochter had dezelfde klachten en blijkt corona te hebben. Wij hebben paracetamol en neusdruppels gekregen van het ziekenhuis.

2 maanden geleden

Reactie op MrsMMP91

Heeft hij ook verhoging/koorts? Mijn dochter had dezelfde klachten en blijk ...
Geen verhoging of koorts. Geef tevens geen borstvoeding. Wat een ellende dit zeg. Neuszuiger werkt niet want het is vastzittende snot

2 maanden geleden

Reactie op First1

Geen verhoging of koorts. Geef tevens geen borstvoeding. Wat een ellende di ...
Al geprobeerd eerst zoutoplossing in z’n neus te druppelen? Zonder krijg ik ook geen snot eruit gezogen, maar na gebruik zoutoplossing direct heeeel veel.

2 maanden geleden

Reactie op Ilse2345

Al geprobeerd eerst zoutoplossing in z’n neus te druppelen? Zonder krijg ik ...
Hoe spuit je dat erin dan? Ik heb otrivin baby staan. Maar ben zo bang als ik het erin spuit hij helemaal geen adem meer krijgt.

2 maanden geleden

Reactie op First1

Hoe spuit je dat erin dan? Ik heb otrivin baby staan. Maar ben zo bang als ...
https://www.etos.nl/producten/otrivin-baby-zoutoplossing-monodose-bij-een-verstopte-neus-18-x-5-ml-110994085.html?&src=baby&utm_source=google&utm_medium=cpc_btl&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw_ZC2BhAQEiwAXSgClo014KOcLoPxqPh7ROJakHVzsPjgD4nRSiKh8e5gDFtrizMkQBWO9hoCRtIQAvD_BwE Ik gebruikte deze bij m'n oudste als baby dat druppel je en spuit je niet

2 maanden geleden

Reactie op First1

Hoe spuit je dat erin dan? Ik heb otrivin baby staan. Maar ben zo bang als ...
Gewoon terwijl hij ligt een klein knijpje, vindt hij waarschijnlijk even vervelend, maar zodra de snot eruit is zie je de opluchting. Dat vind ik het huiltje wel even waard.

2 maanden geleden

Lekker in bad en vooraf de badkamer goed laten stomen/dampen.