6 Reacties

één maand geleden

Wat vervelend voor jullie kleintje. Ik geef mijn zoontje borstvoeding en tegen mij werd gezegd dat ik moedermelk in zijn neusje moest druppelen. Dat hielp wel, maar het duurt wel lang voordat het weg is. Mijn zoontje heeft er nu al bijna drie weken last van.

één maand geleden

https://www.puurmieke.nl/kno-spray-met-zink-en-zilver-15ml-colloidale-nano.html En Badje met magnesium kristallen 30 liter water 1 hand kristallen. Ik gebruik zechsal dobberbad.

één maand geleden

Als je borstvoeding geeft. Doe paar druppels borstvoeding op een lepeltje en laat dat in het neusje lopen. Hier de beide meisje ook snotterig en voor elke voeding doe ik gewoon paar flinke druppels in elk neus gat. Werkt hier super goed. En komt het echt los door. Soms niezen ze het daarna weg en soms lost het ook zo op.

één maand geleden

Als de dokter je baby heeft gezien, kan hij/zij ook neusdruppels voorschrijven, die werken wel maar mogen niet langer dan een week achter elkaar gegeven worden. Verder eerst het neusje uitspoelen met fysologisch zout pipes met flinke kracht erin spuiten, en daarna het neusje uitzuigen met de aspirator van otrivin. In de druppels zit een minimale dosis xylometazoline. Sterkte het is heel vervelend en die kleintjes kunnen echt weken verkouden blijven helaas😩

één maand geleden

Reactie op Benoo

Wat vervelend voor jullie kleintje. Ik geef mijn zoontje borstvoeding en te ...
Ah zielig hé ik vind het zo naar geluid bah..