2 week geleden bevallen van 3e kindje. De nachten zijn nog te doen maar smiddag krijg ik elke keer een vermoeidheid aanval. Voel me zo moe hoofdpijn en gevoelige voor hoofd. Probeer te rusten maar met nog 2 andere kindjes lopen word het niet gemakkelijker van.. soms wel pittig hoor dat ik me continu zo voel.
Geef zelf borstvoeding en zou ook wel graag wat extra vitamines willen nemen. Voor mijn energie ect? Weten jullie welke ideaal is voor ook de borstvoeding en energie level?
Hier ook de 3e en ze is 4 weken nu en ik ben wel echt iets minder moe, maar ik slik ijzer en magnesium en mama compleet. Ik doe het nog maar 2 dagen dus kan er weinig over zeggen.
Hier ook de 3e en ze is 4 weken nu en ik ben wel echt iets minder moe, maar ...
Ik hoop dan idd ook dat het snel wat beter gaat. Mijn partner moet volgende week ook weer terug werken 🙈. En voor de kinderen ook niet fijn.
Mama compleet van davitamo n?
Mij werd floradix aangeraden. Is niet heel lekker maar werkt heel goed! Ik voel me een stuk beter sinds ik dit gebruik. Nu ook 2,5 week geleden bevallen en ik loop gelukkig weer 2 keer op een dag een rondje buiten ☺️