6 Reacties

20 dagen geleden

Hoi, ik ervaar hetzelfde. Sinds dat mijn baby 13 weken is begin ik ook opeens moe te worden. Meer dan ervoor helaas!

20 dagen geleden

Wel herkenbaar. Newborn fase is voorbij, en het nieuwe is er wel af. De sprongen geven gedoe en niet alles is meer fantastisch. Maar .. het kan ook komen doordat de dagen steeds korter worden en het sneller donker is. Check voor de zekerheid even je vitamines. En dan met name vitamine D3

20 dagen geleden

Herkenbaar ja. Merk dat de rek er nu wel uit is. Ben ook maar wat extra vitamines gaan gebruiken

20 dagen geleden

En dan in de nacht slapen van 11 tot 1 check..... Denk combinatie van allang aanstaan, hormonale verschuiving en seizoen.

20 dagen geleden

Nou, zeg dat wel hoor. Het huilen staat me soms nader dan het lachen 😅. Die nachten… en dat terwijl de meesten rond deze tijd weer gaan werken. Gezond blijven eten en inderdaad, misschien zijn extra vitaminen geen slecht idee. Zet hem op allemaal!

19 dagen geleden

Ik denk dat de tijd van het jaar ook niet mee zit. In de herfst hoor ik mensen altijd over vermoeiend, niet fit, somber etc. Stel dat de newborn tijd was geëindigd in de lente waarin je juist weer meer naar buiten gaat en meer zonuurtjes pakt dan had het heel anders gevoeld denk ik