14 Reacties

3 maanden geleden

Ja het hangt hier van de voedingen af maar ik sla nu vaak 1 voeding over qua verschonen, tenzij dat een poepluier is

3 maanden geleden

Ik verschoon na elke voeding, ook in de nacht.

3 maanden geleden

Wij verschonen voor het slapen en in de ochtend. Als ze een poepluier heeft dan verschonen we haar uiteraard wel!

3 maanden geleden

Wij verschonen elke voeding. Is ook wel echt nodig. Bijna altijd poep en sowieso altijd plas en als we dat niet verschonen heeft hij de volgende keer natte kleren 😅

3 maanden geleden

Wij verschonen iedere voeding, ook in de nacht. Meestal geven we half flesje, boertje, verschonen, andere helft flesje. Bij de pampers luiers zie je ook als de luier nat is door de streep die blauw wordt ipv geel. Mocht hij geel zijn dan verschonen we niet maar dat komt zelden voor haha.

3 maanden geleden

Bij ons zijn de luiers zo vol bij elke voeding dat het wel moet. Baby drinkt elke 3-4 uur ‘s nachts ongeveer. Ik verschoon eerst en ga dan voeden

3 maanden geleden

Wij verschonen met de laatste voeding rond 23:00 uur. In de nacht verschonen wij niet. Vanaf 06:00 uur / 07:00 uur is het dag en vanaf dan weer verschonen.

3 maanden geleden

Hangt er vanaf of ik wil dat ie wakker wordt om mijn andere tiet te drinken. Soms verschoon ik elke voeding, soms sla ik er een over.

3 maanden geleden

Ik verschoon nog voor iedere voeding. De kleine man laat er nu nog max 4 uren tussen. Hij heeft dan vaak bomvolle luiers. Ik weet dan ook niet hoe we droog de nacht doorkomen als hij strakas langer door gaat slapen.

3 maanden geleden

Hier ook voor iedere voeding. Onze dochter kan echt ontevreden worden als ze een plasluier om heeft. En daarbii vind ik het belangrijk dat ze wakker de fles krijgt in de nacht, ze valt daarna altijd weer lekker in slaap

3 maanden geleden

Wij verschonen in de nacht niet tenzij. Onze kraamzorg gaf aan dat dit beter is voor t ritme voor dag en nacht en aangezien yinthe toch al half slaperig de borst drinkt, wordt t makkelijker om dan voor haar in slaap te vallen dan dat ze door een luier verschonen nog meer wakker is Ik geef overigens wel borstvoeding op verzoek in de nacht! Scheelt ook veel want dan is ze al wakker voor de voeding

3 maanden geleden

's nachts verschoon ik altijd voor elke voeding (overdag na elke voeding). Eigenlijk zou het' s nachts alleen maar nodig zijn als hij een poepluier heeft maar meestal heeft de onze zo'n volle plasluier dat ik het sneu vind om die nog 3 uur langer om te laten.

3 maanden geleden

Ik sla meestal 1 keer over, zodat hij slaperig blijft. Ik geef bv op verzoek en hij slaapt naast me in bed dus dan kan ik makkelijk half slapend op m’n zij voeden, zonde om hem dan helemaal wakker te maken. Savonds laat voor ik ga slapen verschoon ik (tussen 11 en 12) daarna bij de voeding rond 3 uur snachts verschoon ik niet en bij de volgende keer rond 7 uur wel weer

3 maanden geleden

Ik verschoon tussen 22-6 uur niet tenzij hij gepoept heeft. Mijn dochter van 1 jaar en 9 maanden laat ik toch ook in dezelfde luier de hele nacht, waarom een newborn met alleen plasluier dan niet…? 😊