14 Reacties
3 maanden geleden
Wij verschonen iedere voeding, ook in de nacht. Meestal geven we half flesje, boertje, verschonen, andere helft flesje. Bij de pampers luiers zie je ook als de luier nat is door de streep die blauw wordt ipv geel. Mocht hij geel zijn dan verschonen we niet maar dat komt zelden voor haha.
3 maanden geleden
Wij verschonen met de laatste voeding rond 23:00 uur. In de nacht verschonen wij niet.
Vanaf 06:00 uur / 07:00 uur is het dag en vanaf dan weer verschonen.
3 maanden geleden
Hangt er vanaf of ik wil dat ie wakker wordt om mijn andere tiet te drinken. Soms verschoon ik elke voeding, soms sla ik er een over.
3 maanden geleden
Wij verschonen in de nacht niet tenzij.
Onze kraamzorg gaf aan dat dit beter is voor t ritme voor dag en nacht en aangezien yinthe toch al half slaperig de borst drinkt, wordt t makkelijker om dan voor haar in slaap te vallen dan dat ze door een luier verschonen nog meer wakker is
Ik geef overigens wel borstvoeding op verzoek in de nacht! Scheelt ook veel want dan is ze al wakker voor de voeding
3 maanden geleden
Ik sla meestal 1 keer over, zodat hij slaperig blijft. Ik geef bv op verzoek en hij slaapt naast me in bed dus dan kan ik makkelijk half slapend op m’n zij voeden, zonde om hem dan helemaal wakker te maken. Savonds laat voor ik ga slapen verschoon ik (tussen 11 en 12) daarna bij de voeding rond 3 uur snachts verschoon ik niet en bij de volgende keer rond 7 uur wel weer
3 maanden geleden
Ik verschoon tussen 22-6 uur niet tenzij hij gepoept heeft. Mijn dochter van 1 jaar en 9 maanden laat ik toch ook in dezelfde luier de hele nacht, waarom een newborn met alleen plasluier dan niet…? 😊