14 Reacties

5 maanden geleden

Leander matty ben ik heel tevreden mee! Ideaal met schoonmaken ook

5 maanden geleden

Reactie op Jet19

Leander matty ben ik heel tevreden mee! Ideaal met schoonmaken ook
Zo fijn om te horen. Vraagje. Zijn de zuignappen stevig? Ik wil de mat verticaal neerleggen alleen zal hij dan een klein beetje uitsteken

5 maanden geleden

Helemaal eens met Leander. Die van ons heeft geen zuignappen maar steekt ook uit. Eigenlijk enkel gehad dat die omklapt als onze dochter op het uiterste stukje ging staan. Het ligt ook verticaal.

5 maanden geleden

Reactie op KtM

Helemaal eens met Leander. Die van ons heeft geen zuignappen maar steekt oo ...
Bedankt!

5 maanden geleden

Het is echt een heel stevig kussen, totaal niet vergelijkbaar met een kussen van schuim. Volgens mij zijn het geen zuignappen maar is het antislip. Ik kan 'm iig niet zomaar verschuiven!

5 maanden geleden

Wij hebben ook de Leander en ook ons bevalt hij erg goed. We gaan hem nu gebruiken voor ons derde kindje en hij ziet er nog steeds uit als nieuw 👌.

5 maanden geleden

Ik heb een badmat met zuignappen onder het verschoonkussen liggen altijd. Ook prima 😅

4 maanden geleden

Ik ben ook wel benieuwd! Onze commode is 50 cm diep en ik zou graag een kussen verticaal leggen. Is de Leander Matty of iets soort gelijks stevig genoeg daarvoor?

4 maanden geleden

Hier ook fan van de Leander Matty! Hebben hem verticaal op de commode liggen. De “dopjes” hebben wij er juist zelfs onderuit gehaald, hierdoor ligt het nog vlakker en steviger op de commode. Onze commode is 56 diep en steekt ook een stukje uit, kan prima zelfs met ons zoontje van net 3 jaar😉

4 maanden geleden

Reactie op Iris Z

Ik ben ook wel benieuwd! Onze commode is 50 cm diep en ik zou graag een ku ...
Onze commode is ook 50 cm diep. We hebben de leander mat vandaag gehaald :)

4 maanden geleden

Leander matty is fantastisch. Bij ons steekt ie iets uit en gaat prima. Die dopjes zijn er bij ons af. Heb wel nieuwe, maar zonder werkt prima ook. Beste aankoop, heel blij mee.

4 maanden geleden

Leander Matty! Ik ben fan. Hij steeds een stukje uit omdat hij verticaal ligt maar de mat is zwaar en stevig dus dit kan perfect

4 maanden geleden

Niet om het een of ander maar wat is het voordeel van zo'n belachelijk dure verschoon mat terwijl de Hema er een heeft voor 14 euro, op beide zal poep komen wat is het voordeel? (Oprechte vraag)

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Niet om het een of ander maar wat is het voordeel van zo'n belachelijk dure ...
Vaak doe je op de gewone verschoonmatten hoezen van stof, die heb je dus meerdere nodig ivm de was. Verder is de leander matty veel steviger op je commmode, schuift niet weg en “zakt” niet in door het gebruik. Het past het zich aan naar de lichaamstemperatuur van je kindje. Ook al ligt er niets op voelt het nooit koud aan. Verder vind ik het dus echt super fijn dat het glad is, waardoor je een luier of kleertjes makkelijk onder je kindje schuift ipv stroef stof op stof. En bij ongelukjes sopje erover (en evt ontsmetten met alcohol). Ik snap dat je het duur vindt, maar onder de streep ben ik echt mega blij met de aankoop. Als je op marktplaats kijkt zie je ook wel dat het waarde houdt, en het blijft mooi (na 3 jaar intensief gebruik, ook mee op vakantie, zie je er niets op) dus 2e hands kopen of juist verkopen kan prima.