16 Reacties
één dag geleden
Mijn dochter is ook 4 maanden en twijfel dus ook heel erg om te wisselen
één dag geleden
Hier ook! Ik heb bij Konges Sløjd zo’n kinderwagen kussen gehaald want er werd laatst echt gehamerd op het feit dat het slecht was voor de rug van je kindje. M’n dochter was wel 4 maanden. Nu m’n zoontje ook maar liever even proberen met zo’n kussen nog! Was nu in de sale van 34 naar 13!
één dag geleden
Dat wordt wel echt afgeraden totdat je kindje zelf kan zitten. Kan met 5 maanden zijn, 6 maar dus ook later. Autostoeltje erop zetten of op zijn buik naar voren laten kijken op een kussen misschien?
één dag geleden
Reactie op katieperrie
Dat wordt wel echt afgeraden totdat je kindje zelf kan zitten. Kan met 5 ma ...
Ik had bij cb gevraagd in hoeverre is ondersteund recht zitten al goed. Bijvoorbeeld op schoot recht zitten maar dus tegen je aan leunen en zij gaf ook aan geen probleem, het zitgedeelte wat ik heb kan helemaal recht, plat of net ertussen dus zit hij niet continu helemaal recht
één dag geleden
Reactie op coco1109
Hier ook! Ik heb bij Konges Sløjd zo’n kinderwagen kussen gehaald want er w ...
Heb je een foto hoe je dit dan "installeert" ?
één dag geleden
Reactie op aardbeienbanaan
Heb je een foto hoe je dit dan "installeert" ?
Geen installeren nodig voor zover ik heb gezien! (Ik wacht nog op de bestelling). Deze zet je gewoon in de kinderwagen bak en dan kan je kindje er tegen aan chillen van wat ik heb voorbij zien komen! Ben zelf ook heel benieuwd maar het was even de enige optie aangezien meneer hè-le-maal klaar was met de kinderwagen en niet kunnen kijken☺️
één dag geleden
Het wordt niet voor niets aangeraden vanaf minimaal 6 maanden (of ouder).
Maar ik snap ook best dat je op zoek bent naar een oplossing als je baby niet (plat) wil liggen...
Toch zou ik zelf echt niet zover voor de aanbevolen leeftijd gaan switchen.
Ik zou zeker nog een maand proberen te wachten.
Kan je echt niet langer wachten, dan zou ik geen uren wandelen....maar alleen voor korte momenten gebruiken (<1 uur).
één dag geleden
Reactie op coco1109
Geen installeren nodig voor zover ik heb gezien! (Ik wacht nog op de bestel ...
Als je m straks hebt, wil je dan een update geven? Ben wel echt benieuwd! Hier wil hij liever ook niet liggen. Vriendin gaf als tip de maxicosi, toen weer een keer heerlijk boodschappen kunnen doen samen. Maar met de bak gaat niet zo makkelijk, dan laat hij toch van zich horen. Het kussen lijkt me alleen dat je dan net zo goed het zitgedeelte erop kan zetten..
16 uur geleden
Hier werkt het nog wel om de overkapping van de bak omlaag te doen. Kan alleen bij droog weer maar dan kunnen ze net wat meer zien ook
12 uur geleden
Reactie op Bollie3003
Hier werkt het nog wel om de overkapping van de bak omlaag te doen. Kan all ...
Ja haha dat was hier het probleem, het regende en gilde de hele bende bij elkaar want hij kon niet kijken, dus ben blij als ik het kussen binnen heb want ik moet overal heen lopen 😅