Hoi hoi,
Hebben jullie een complete verzorgingsset/manicureset gekocht of enkele onderdelen los aangeschaft? Zo ja, welke hebben jullie gekocht?
Ik zat zelf naar de babymoov te kijken. Iemand hier ervaring mee?
Wij kregen bij het Luma badje een manicureset. Nagelschasrtje, nagelknippertje en vijl. Alleen het knippertje gebruiken we. Oke dan, het schaartje ook, om labels en etiketjes van kleding te knippen😂
Had ook kartonnen vijltjes gekocht voor het begin, maar vijlde daar ook haar velletje mee eraf 😵💫 dus eerste maanden geen nagels geknipt, ze scheurden makkelijk zelf af.
Ik heb zelf een baby manicuresetje gekocht bij de Kruidvat voor € 3,59. Zit een schaartje, nagelknipper en een vijl bij. Werkt prima. Zelfde setje ook gekocht voor de geboorte van mijn eerste dochter.
Ik heb deze set bij de Duitse DM gekocht voor thuis en bij babyshower nog een klein baby manicure setje gekregen. De gekregen kleine set heb ik in de luiertas gedaan zodat je deze altijd mee hebt als je op stap bent
Setje van de HEMA en losse kartonnen vijltjes (mag in het begin alleen met ...
bij m'n eerste had ik destijds een klein manicuresetje (kruitvat) gekocht, maar kreeg van de kraamzorg te horen dat kartonnen nagelvijltjes beter zijn in het begin.
Ik heb deze set gekocht van Bebe Jou, eigenlijk vooral omdat het nagenoeg de zelfde kleuren zijn als mijn We Too bad, dus dan paste de bad thermometer erbij 🙄😄
https://www.babypark.nl/bebe-jou-geschenkset-pale-pink.html