11 Reacties

5 maanden geleden

Voor de baby bedoel je ? Ik heb alleen een nagelschaartje en een thermometer. Heb zelf nooit iets gemist.

5 maanden geleden

Ik heb ook is een setje gekocht van prenatal. Gebruikt alleen de nagelknipper ervan. Verder los een thermometer en neuszuiger

5 maanden geleden

Wij kregen bij het Luma badje een manicureset. Nagelschasrtje, nagelknippertje en vijl. Alleen het knippertje gebruiken we. Oke dan, het schaartje ook, om labels en etiketjes van kleding te knippen😂 Had ook kartonnen vijltjes gekocht voor het begin, maar vijlde daar ook haar velletje mee eraf 😵‍💫 dus eerste maanden geen nagels geknipt, ze scheurden makkelijk zelf af.

5 maanden geleden

Ik heb zelf een baby manicuresetje gekocht bij de Kruidvat voor € 3,59. Zit een schaartje, nagelknipper en een vijl bij. Werkt prima. Zelfde setje ook gekocht voor de geboorte van mijn eerste dochter.

5 maanden geleden

https://share.temu.com/d1vsJsd9LHA dit heb im gekocht en een klein setje van de etos met nagelschaartje en een vijl

5 maanden geleden

Setje van de HEMA en losse kartonnen vijltjes (mag in het begin alleen met deze).

5 maanden geleden

Ik heb deze

5 maanden geleden

Ik heb deze set bij de Duitse DM gekocht voor thuis en bij babyshower nog een klein baby manicure setje gekregen. De gekregen kleine set heb ik in de luiertas gedaan zodat je deze altijd mee hebt als je op stap bent

5 maanden geleden

Reactie op lavieenrose

Setje van de HEMA en losse kartonnen vijltjes (mag in het begin alleen met ...
bij m'n eerste had ik destijds een klein manicuresetje (kruitvat) gekocht, maar kreeg van de kraamzorg te horen dat kartonnen nagelvijltjes beter zijn in het begin.

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Wij kregen bij het Luma badje een manicureset. Nagelschasrtje, nagelknipper ...
Tip voor de kartonnen vijltjes: vijl langs randjes van de vijl met een ander kartonnen vijltje, zodat het scherpe randje eraf is ☺️

5 maanden geleden

Ik heb deze set gekocht van Bebe Jou, eigenlijk vooral omdat het nagenoeg de zelfde kleuren zijn als mijn We Too bad, dus dan paste de bad thermometer erbij 🙄😄 https://www.babypark.nl/bebe-jou-geschenkset-pale-pink.html